  • Data: 2017-11-04 06:00:59
    Temat: Re: smar miedziowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > A próbowałeś?
    > Ja mogę potwierdzić, z autopsji.

    Oczywiście ze... nie :)))
    Po prostu duzo sie nasłuchałem o tym problemie i tak proste wytłumaczenie
    wydawałoby sie az niemozliwe. Ostatnio sam przerabiałem - z 4 odkreciła
    się 1 sztuka, na szczescie dokładnie ta która była uszkodzona :))))
    Jak bede przy okazji u mechanika który to robił to podpytam chociaz juz
    czuje jego wzrok patrzacy na mniej jak na osła :)

    > A mechanicy, często nawet z ASO, to umieją przede wszystkim podpinać
    > się pod gniazdo diagnostyczne. I nawet - przykładowo - jak ze 100
    > metrów słychać, że silnik nie pali na jeden cylinder, to ten
    > mechanik o tym nie wie nawet po podpięciu komputera, tylko gada o
    > błędzie sondy i inne bzdety. Też wielokrotnie z takimi "mechanikami"
    > miałem do czynienia.

    Czesto tak.
    Ale zeby to była ogólna przypadłosc i zeby zaden nigdzie nie wiedział?
    Jest gosc który zajmuje sie tylko i wyłącznie wykrecaniem i
    odratowywaniem sytuacji jak sie juz ta swieca odkreci wiec az
    niewiarygodnym wydaje sie, zeby nikt nie wiedział ze da sie prosciej.
    Niemniej kto pyta, nie bładzi wiec zapytam.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać