  • Data: 2011-07-22 23:01:21
    Temat: Re: slajdy z Indii i Syrii
    Od: Filla Kris <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21/07/2011 22:31, JA pisze:
    > On 2011-07-21 08:46:45 +0000, Filla Kris <f...@p...onet.pl> said:

    > Skoro już są same pochwały, to ja Cię trochę zganię.
    > Nie za zdjęcia.
    > Zrób porządek na pierwszej stronie. Jak zdjęcia są w "stylu", tak wygląd
    > strony jest jak z jarmarku. Oszczędniej z ozdobnikami, zmiejsz ilość
    > krojów pisma - 2, 3 w zupełności wystarczy. Strona wygląda jak
    > ogłoszenie w kolorowym pisemku reklamowym. A autorem jest ktoś kto się
    > dorwał do colargola.

    Hmmm...... o jakich ozdobnikach mowisz bo nie za bardzo kojarze. Fakt ze
    ten baner troszeczke rozprasza no ale to jest tymczasowe. Zalozenie przy
    tworzeniu strony bylo zeby utrzymac ja prosta i funkcjonalna. Zadnych
    fleshow itp. tak zeby tresc byla najwazniejsza.
    W kazdym razie dziekuje za sugestie. zastanowie sie nad tym.
    TYmczasem
    Kris

    --
    Zapraszam do mojej galerii