  • Data: 2011-07-21 21:31:53
    Temat: Re: slajdy z Indii i Syrii
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-21 08:46:45 +0000, Filla Kris <f...@p...onet.pl> said:

    > Witam
    > Zeskanowalem troche slajdow na plaszczaku i wrzucilem na strone w necie.
    > Z tegorocznej wyprawy do Syrii oraz Indii w ktorych bylem na przelomie 2008/09
    > Oto linki do galerii:
    > http://filla.pl/azja/india02/india.php?action=india
    > http://filla.pl/azja/syria/syria.php?action=syria
    >
    > Prosze tez o informacje jesli ktos wypatrzy jakies bledy bo mistrzem
    > ortografi nie jestem :)
    > CHetnie uslysze inne sugestie, byc moze zdjec jest za duzo itp.
    > Pozdrawiam
    > Krzysztof FIlla

    Skoro już są same pochwały, to ja Cię trochę zganię.
    Nie za zdjęcia.
    Zrób porządek na pierwszej stronie. Jak zdjęcia są w "stylu", tak
    wygląd strony jest jak z jarmarku. Oszczędniej z ozdobnikami, zmiejsz
    ilość krojów pisma - 2, 3 w zupełności wystarczy. Strona wygląda jak
    ogłoszenie w kolorowym pisemku reklamowym. A autorem jest ktoś kto się
    dorwał do colargola.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam