  • Data: 2011-07-22 11:40:44
    Temat: Re: slajdy z Indii i Syrii
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A ogladales galerie z Chin czy z Indii?

    Nie.

    > Po taka ze to standartowa procedura, wiekszosc fotografujacych tak robi.

    No to ja zle trafiam.

    > Ma to tez praktyczna zasade ze czasem ludzie likuja same zdjecie na
    > jakims forum lub nawet na swojej sstronie i wtedy nikt nie wie czyje to
    > zdjecie lub mysla ze to tego autora.

    i ?

    > Czy po teym wyjasnieniu ma to wiecej sensu dla ciebie?

    Nie za bardzo, bo takie - nie daj Boze - pominiecie autora na jakims forum
    czy www nie usprawiedliwia zeszpecenia wszystkich fotek w swojej wlasnej
    galerii. :-)

    Cien Twojej glowy na tej fotce to zabieg celowy?
    http://filla.pl/azja/syria/show.php?action=prev&n=16

    Jak nastepnym razem bedziesz na wywczasach, to zabierz statyw, poziomiczke i
    shifta i dopiero wtedy foc architekture. Fotki w galeriach (IMHO) sa
    "ciekawe" tylko dlatego, ze sa robione w miejscach egzotycznych. Jak bys
    zaprezentowal podobny styl fotografii z ludnoscia tubylcza naszego pieknego
    kraju, to naprawde ciezko byloby przez to przebrnac.

    Mam nadzieje, ze Cie nie urazilem moja opinia.

    Piotr Sz.
    www.szkut.com