-
X-Received: by 10.49.27.102 with SMTP id s6mr16667qeg.39.1386873780117; Thu, 12 Dec
2013 10:43:00 -0800 (PST)
X-Received: by 10.49.27.102 with SMTP id s6mr16667qeg.39.1386873780117; Thu, 12 Dec
2013 10:43:00 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
ie8no11577536qab.0!news-out.google.com!9ni7692qaf.0!nntp.google.com!p15no221533
42qaj.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Thu, 12 Dec 2013 10:42:59 -0800 (PST)
In-Reply-To: <l8crsd$94t$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.151.207;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 164.126.151.207
References: <X...@l...net>
<52a78b8c$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@l...net>
<1...@p...pl.invalid>
<X...@l...net>
<3...@p...pl.invalid>
<l8ar25$5tb$1@node1.news.atman.pl>
<e...@g...com>
<l8crsd$94t$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <1...@g...com>
Subject: Re: słaby akumulator w aucie
From: k...@g...com
Injection-Date: Thu, 12 Dec 2013 18:43:00 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:656693
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 18:30:53 UTC+1 użytkownik ACMM-033 napisał:
> U�ytkownik <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
>
> news:e973776a-d894-45e0-8f77-1e417121c7ac@googlegrou
ps.com...
>
>
>
> > zapali, oczywi�cie jak pchaj�cy b�d� w dobrej kondycji. Dawno temu
robi�em
>
> > ze znajomym eksperyment czy silnik z 126p zapali jak nie b�dzie na t�okach
>
> > pier�cieni. W
>
> > ci�gni�ty na lince samochodzie z tak spreparowanym silnikiem, silnik
>
> > odpala� jak mia� z 2,5 tysi�ca obrot�w na minut�. Kopci�, co
zrozumia�e,
>
> > niemi�osiernie i si�y za du�o
>
>
>
> Bez spr�ania prawie, to te� mnie nie dziwi.
>
>
>
> > nie mia�. Przy 15 tysi�cach obrot�w p�k� korbow�d. Fajne s�
wsp�czesne
>
> > samochody. Ciche, wygodne, przyjemne dla oka. Ale co� mi si� widzi �e
>
> > �aden seryjny
>
> > wsp�czesny silnik do samochodu do takich 15 tysi�cy obrot�w na minut�,
>
> > nawet jak by mu odci�cie zablokowa�, bez uszkodzenia si� nie zbli�y.
>
>
>
> Mo�e tradycyjny nie, ale s� seryjne, kt�re do 20 krpm daj�:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ZOJkl4Agf4c
>
> A tu nawet z obrotomierzem:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=qLVp3SOKGJA
>
> Ale one to maj� ma�y skok... I nie s� dla "szarego Kowalskiego".
>
> Swoj� drog�, nie wiem, jak wykr�cili�cie malczanem tyle, bez rozpieprzenia
>
> dmuchawy? Chyba, ze z pychu na jedynce przy 90 kph...
>
> (A og�lne has�o w YT "engine blow")
>
>
>
> --
>
> ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
>
> Spamerstwu i "pytaczom" wst�p do skrzynki email surowo zabroniony!
>
> To, �e adres ten jest publiczny i nieodspamiony, nie oznacza, �e wolno
>
> wam tu za�atwia� si�, do tego jest klop, tylko go z szaf� nie pomylcie!
Normalnie, cegła na pedał gazu. Bez obciążenia bez problemu.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.12.13 22:33 ACMM-033
- 13.12.13 23:36 Dariusz K. Ładziak
- 14.12.13 00:28 k...@g...com
- 14.12.13 00:33 k...@g...com
- 15.12.13 13:30 ACMM-033
- 15.12.13 13:23 ACMM-033
- 15.12.13 20:14 Dariusz K. Ładziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
Najnowsze wątki
- 2025-01-09 Zapierdalać
- 2025-01-09 Wróblewo => Specjalista ds. Analiz Finansowych <=
- 2025-01-09 Kraków => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-09 Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=