  • Data: 2013-12-15 13:30:44
    Temat: Re: słaby akumulator w aucie
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:7a0765c3-6607-4668-846f-779aa269a2ff@googlegrou
    ps.com...

    Ja nie muszę wierzyć bo sam go zabiłem. Może i dmuchawa by się rozleciała
    ale nie zdążyła. Korbowód był pierwszy. On nie pracował 16 godzin i 38
    minut. Na tych obrotach to może 10 sekund. Wskazówka na obrotomierzu doszła
    do 15 000 i się po głośnym trzasku cicho zrobiło.

    =====

    Ależ ja nie piszę, że to nieprawda. Po prostu te 15 kilo to powyżej
    fizycznych możliwości - na pewno przy tych obrotach nie pokazywało więcej 2x
    niż byo realnie? Bo już widziałem na YT film, gdzie komuś na obrotomierzu
    pokazało 8-9 kilo, a z dźwięku wcale nie wynikało, że aż tyle. Zwracam
    uwagę, że 7.5 a 15, to nie dwu- ale czterokrotna różnica w energii, która
    musi znaleźć ujście. A przy takich oporach, to jeszcze więcej paliwa i
    jeszcze więcej ciepła. Ja po prostu ustalam, czy to błąd miernika, z czego
    wynikły, czy rzeczywiście wyjątkowy wyjątek.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.