  • 71. Data: 2013-03-09 12:00:59
    Temat: Re: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:khf1mu$clr$1@news.task.gda.pl...
    > Mówisz, że jak się jedzie obok, to się nie da nie wyprzedzić? A jak się
    > jedzie za, to się przecież jakoś da. Czy jesteś w stanie wyjaśnić ten twój
    > mentalny dualizm?
    > Pozdr,

    No nie pitol, przecież jadąc za autem i trzymając bezpieczny dla danej
    prędkości dystans nie kopiesz co chwilę w gaz czy hamulec. Po prostu robisz
    to praktycznie mimowolnie i z większą bezwładnością, na dodatek auto masz na
    wprost, w polu widzenia.
    Jadąc obok auta nie dość że przed przejściem dla pieszych musisz zachować
    większą ostrożność to jeszcze masz obserwować auto jadące obok ciebie i
    naśladować każdy jego ruch i w sekundę reagować na jego
    zwolnienie/przyspieszenie?
    Nie pomyliło ci się czasem z Formułą 1?

  • 72. Data: 2013-03-09 12:29:38
    Od: tá´Ź

    LEPEK wrote:

    > Mówisz, że jak się jedzie obok, to się nie da nie wyprzedzić? A jak się
    > jedzie za, to się przecież jakoś da. Czy jesteś w stanie wyjaśnić ten
    > twój mentalny dualizm?

    Znajdź sobie definicję wyprzedzania w przepisach i ją zrozum.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 73. Data: 2013-03-09 16:52:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 08 Mar 2013 20:58:39 +0100, h.w.d.p.

    > jaki zakup? malo maja?

    Na to co proponujesz, mało.

    > a ta zaloga zostala zwolniona odkad kupiono radar ?
    > prewencja moze stanac za przejsciem i kasowac skurwysynow. moze byc bez
    > kamery w sumie. widzisz w tym jakis problem techniczny ?

    Żadnego, poza tym, że aby to skutecznie działało, potrzebaby zakupić dużo
    więcej maszyn i zatrudnić dużo więcej ludzi -- nie tylko na sterczenie na
    drodze, ale także na papierologię. Poza tym jak już wspomniałem, ludzie w
    przeciwieństwie do maszyn, są przekupni. To jest problem w zasadzie
    techniczny.

    --
    Pozdor Myjk

  • 74. Data: 2013-03-09 20:42:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 08 Mar 2013 20:52:22 +0100, Krzysztof 45

    > Takie przejścia dla pieszych przez cztery pasy
    > powinny być bezwzględnie wyposażane w sygnalizację świetną.

    Przez takie imbecylskie podejście to często się więcej stoi na drodze niż
    jedzie. Patrz Puławska w DC, gdzie stoi się na światłach w 90% przy pustych
    przejściach. Tymczasem mogłoby sygnalizacji nie być, w zamian wystarczyłoby
    trzymać się PoRD -- jechać wolniej, ale płynniej i jak trzeba, to pilnować
    tych co się zatrzymują w celu ustąpienia pieszemu. Ale nie, lepiej sobie
    bat na tyłek kręcić.

    --
    Pozdor Myjk

  • 75. Data: 2013-03-09 20:46:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 8 Mar 2013 20:01:13 +0100, Dziobak

    > Popieram w całej rozciągłości ale władza
    > potrafi tylko mierzyć nadmierną prędkość. :/

    Tak? To obejrzyj sobie programy krakowskie JB gdzie w obiektywie kamery
    policja łapie w takich sytuacjach. Oczywiście większość kierowców nie wie
    co zrobiła: oni nie wyprzedzali, tylko jechali obok, a gdzie tam w ogóle
    było przejście? Jak jeszcze poczytać komentarze na forum, to oczywiście
    joby w stronę policji, bo się czepiają tych biednych kierowców.

    --
    Pozdor Myjk

  • 76. Data: 2013-03-09 21:01:01
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-09 20:42, Myjk pisze:
> [...]
    > tych co się zatrzymują w celu ustąpienia pieszemu. Ale nie, lepiej sobie

    Oczywiście ilu ludzi tyle pomysłów na coś idealnego.
    Wiele jest długich odcinków drogi zwłaszcza wylotowych z kilkoma
    przejściami dla pieszych ze światłami i za jednym zamachem się je
    przejeżdża. A tam gdzie jest ruch pieszych minimalny, to zielone pieszy
    wyzwala przyciskiem które zapala się ze sporym opóźnieniem.

    A PoRD jest po to by było kogo ujexxć za dzwon. Zawsze znajdzie się
    jakiś kierowca który zdziwi się że zmiecie pieszego z pasów i znajdzie
    sie zawsze pieszy sprinter który pomyśli że wbiegając przed maskę zdąży
    przebiec. Nawet taki 80cio letni sprinter.
    --
    Krzysiek

  • 77. Data: 2013-03-09 21:20:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-09 21:01, Krzysztof 45 pisze:

    > A PoRD jest po to by było kogo ujexxć za dzwon. Zawsze znajdzie się
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Właśnie przez takie betonowe podejście jest jak jest - służę
    wyjaśnieniem, że PoRD jest po to, by ludzie wiedzieli jak się należy
    zachować i by zasadniczo tych przepisów przestrzegali dla dobra swojego
    i innych.

  • 78. Data: 2013-03-09 21:28:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-08 22:10, Krzysztof 45 pisze:

    > Nie wysilaj się. Ja problemów z przejazdem oraz z przechodzeniem po
    > przejściu dla pieszych nie miałem i nie mam.

    Nie będę się wysilał, bo i po co? Jeżeli ktoś twierdzi coś podobnego
    jak Ty, to kłamie, bądź nie jest tego świadom.

    > Mnie? h.w.d.p.?Może Tobie?

    Ja nie mam problemów z rozumieniem słowa pisanego.

    > " peleton na drugim pasie prawie rozjebal mnie i kilka innych osob, i
    > kurwa, za kilkanascie sekund to samo w drugim kierunku."

    No właśnie - tam nie ma przejścia przez 4 pasy.

    > Co tu chcieć, to fakt.

    Wymyślony przez Ciebie :>

  • 79. Data: 2013-03-09 22:18:29
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-09 21:20, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > wyjaśnieniem, że PoRD jest po to, by ludzie wiedzieli jak się należy
    > zachować i by zasadniczo tych przepisów przestrzegali dla dobra swojego

    :) Dzięki za wyjaśnienie :)
    --
    Krzysiek

  • 80. Data: 2013-03-09 22:43:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 09 Mar 2013 21:01:01 +0100, Krzysztof 45

    > A tam gdzie jest ruch pieszych minimalny, to zielone pieszy
    > wyzwala przyciskiem które zapala się ze sporym opóźnieniem.

    Uhm. Jak się przycisk zepsuje, albo go zdewastują jakieś imbecyle, to się
    ma pieszy teleportować na drugą stronę, zapinać do nastepnego przejścia,
    czy drzeć na czerwieni niczym "frogger"?

    --
    Pozdor Myjk