-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!news.vectranet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Date: Wed, 13 Mar 2013 21:45:14 +0100
Organization: Vectra - http://www.vectra.pl
Lines: 20
Message-ID: <khqohh$uq9$1@news.vectranet.pl>
References: <khcoci$mvq$1@node2.news.atman.pl>
<513a0ce8$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<khd7eo$km5$1@news.vectranet.pl>
<513a2a44$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
<khdfhr$n4h$1@news.vectranet.pl> <1...@m...org>
<khg4e2$ief$1@news.vectranet.pl> <hdqpcui1plhy$.dlg@myjk.org>
<khgbdi$kch$2@news.vectranet.pl> <g...@m...org>
<khnia2$q1u$1@news.vectranet.pl> <10zp74vtsbey9$.dlg@myjk.org>
<khnsmk$t3i$1@news.vectranet.pl>
<513f7a09$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
<khnu3q$tis$1@news.vectranet.pl>
<513f7d10$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
<khnv9b$u02$1@news.vectranet.pl>
<513f831e$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
<kho1fc$ula$1@news.vectranet.pl>
<513f8c47$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
<kho6mb$dn$1@news.vectranet.pl>
<513fa0eb$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
<khq4dn$orc$1@news.vectranet.pl>
<5140a817$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
<khqjha$t8a$1@news.vectranet.pl>
<5140dfd9$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 093105010191.wroclaw.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.vectranet.pl 1363207537 31561 93.105.10.191 (13 Mar 2013 20:45:37 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Mar 2013 20:45:37 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130307 Thunderbird/17.0.4
In-Reply-To: <5140dfd9$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2486218
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-03-13 21:21, Artur Maśląg pisze:
>> Piesza winna, bo przechodzi przez dwa pasy i ma sie upewnić czy nie
>> włazi pod ato.
>> Polazła w ciemno nie upewniając się czy na drugim pasie
>> pojazd zatrzymuje się czy nie. Winna? Winna.
>
> Ściemniania ciąg dalszy - piesza nie jest winna i wymaganie od niej
W dalszym ciągu nie jarzysz o co chodzi. A jak na tory tak samo wlezie,
też nie będzie winna?
Nie. Nie wlezie. Przed wlezieniem na tory będzie rozglądać się po pięć
razy. Szkoda że nie na drodze. Ale już się nauczyła i na 100% teraz
zanim wlezie będzie się upewniać czy coś nie jedzie do tego stopnia że
kierowcy kurwica złapie.
Dalej Twoich wywodów nie czytam. Pewnie takie same idiotyzmy jak wyżej
na zasadzie państwa opiekuńczego które przy pomocy PoRD obiecało
zadbanie o mnie by mnie się nic nie stało.
--
Krzysiek
Następne wpisy z tego wątku
- 13.03.13 21:57 Artur Maśląg
- 13.03.13 22:49 masti
- 13.03.13 23:32 Krzysztof 45
- 13.03.13 23:39 Krzysztof 45
- 13.03.13 23:41 masti
- 14.03.13 00:06 Krzysztof 45
- 13.03.13 23:25 Gotfryd Smolik news
- 13.03.13 23:50 Gotfryd Smolik news
- 14.03.13 10:43 Jan Koval
- 14.03.13 17:01 Cavallino
- 22.03.13 22:38 John Kołalsky
- 22.03.13 22:39 masti
- 23.03.13 19:05 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-05 Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=