-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 13 Mar 2013 21:21:41 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130307
Thunderbird/17.0.4
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
References: <khcoci$mvq$1@node2.news.atman.pl> <khd10q$imq$1@news.vectranet.pl>
<513a0ce8$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<khd7eo$km5$1@news.vectranet.pl>
<513a2a44$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
<khdfhr$n4h$1@news.vectranet.pl> <1...@m...org>
<khg4e2$ief$1@news.vectranet.pl> <hdqpcui1plhy$.dlg@myjk.org>
<khgbdi$kch$2@news.vectranet.pl> <g...@m...org>
<khnia2$q1u$1@news.vectranet.pl> <10zp74vtsbey9$.dlg@myjk.org>
<khnsmk$t3i$1@news.vectranet.pl>
<513f7a09$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
<khnu3q$tis$1@news.vectranet.pl>
<513f7d10$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
<khnv9b$u02$1@news.vectranet.pl>
<513f831e$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
<kho1fc$ula$1@news.vectranet.pl>
<513f8c47$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
<kho6mb$dn$1@news.vectranet.pl>
<513fa0eb$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
<khq4dn$orc$1@news.vectranet.pl>
<5140a817$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
<khqjha$t8a$1@news.vectranet.pl>
In-Reply-To: <khqjha$t8a$1@news.vectranet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 59
Message-ID: <5140dfd9$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 082139018228.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1363206106 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26705 82.139.18.228:58718
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2486217
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-03-13 20:19, Krzysztof 45 pisze:
> W dniu 2013-03-13 17:23, Artur Maśląg pisze:
(...)
>> Wcześniejszy cytat to również Twoje słowa. Możesz ściemniać do woli
>> (zresztą nie pierwszy raz), ale podejrzewam, że mało kto się na to
>> już nabierze.
>
> Piesza winna, bo przechodzi przez dwa pasy i ma sie upewnić czy nie
> włazi pod ato.
> Polazła w ciemno nie upewniając się czy na drugim pasie
> pojazd zatrzymuje się czy nie. Winna? Winna.
Ściemniania ciąg dalszy - piesza nie jest winna i wymaganie od niej
jakiegokolwiek sprawdzania pasa po pasie jest zwyczajnie śmieszne.
> Kierująca autem winna i nie wymaga komentarza.
To skąd się takowy pojawia, włącznie z tysiącem wymyślonych
usprawiedliwień?
> Choć jest kilka przyczyn
> niezależnych od niej które mogły doprowadzić do tego że nie zauważyła
> przejścia i pieszej.
Ściemniania ciąg dalszy - tak naprawdę mało kogo interesują przyczyny
niezależne od niej. Do wypadku doprowadziła wprost, poprzez brak
stosowania się do elementarnych zasad zachowania się przed pasami
(ba, rozsądku) - z daleka widać przejście, pieszych, zatrzymujący
się (ba, stojący) przed pasami samochód. Ba, radiowóz.
> Policja. Nosz kuxxa. OK, zatrzymali się dżentelmeni by ją przepuścić.
No, policja winna, bo dżentelmeni (ciąg dalszy ściemniania). Nie, nie
dżentelmeni, a zachowanie zupełnie normalne i pożądane. Ja wiem, że dla
wielu osób (jak widać) jest to trudne, ale to nie jest oznaka
'nadmiernej kultury' tylko zwykłej normalności, która wynika z kultury,
przepisów itd.
> Ale chyba nie wątpisz w to, że gdyby tego nie uczynili nie doszło by do
> tego wypadku. Ona jak widać stała, widziała nadjeżdżające auta i czekała
> pewnie na to aż pojadą.
Mogło dojść do innego. Czas się nauczyć, że jak samochód stoi/hamuje
przed pasami, to tam można spotkać pieszych - choćby ich się nie
widziało.
> To są trzy czynniki które doprowadziły do wypadku. Jeden, obojętnie
> który czynnik eliminujesz i wypadku nie ma. Proste?
Czynników jest więcej, a do wypadku zazwyczaj dochodzi w wyniku ich
złożenia.
> Więc kto tu ściemnia i kto na co ma się nabierać?
Ściemniasz, próbując przypisać winę kobiecie potrącanej po przejściu
3/4 2 pasmowej jezdni oraz policji, która zgodnie z zasadami kultury
i dobrej praktyki dała szansę pieszym na przejście przez pasy, przed
którym trochę już czekali.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.03.13 21:45 Krzysztof 45
- 13.03.13 21:57 Artur Maśląg
- 13.03.13 22:49 masti
- 13.03.13 23:32 Krzysztof 45
- 13.03.13 23:39 Krzysztof 45
- 13.03.13 23:41 masti
- 14.03.13 00:06 Krzysztof 45
- 13.03.13 23:25 Gotfryd Smolik news
- 13.03.13 23:50 Gotfryd Smolik news
- 14.03.13 10:43 Jan Koval
- 14.03.13 17:01 Cavallino
- 22.03.13 22:38 John Kołalsky
- 22.03.13 22:39 masti
- 23.03.13 19:05 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800