  • Data: 2017-03-17 20:57:44
    Temat: Re: skrzynia biegów 6 biegowa
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Mar 2017 20:37:34 +0100, mk4 napisał(a):

    > No nie wiem. Załóżmy, ze tak jest. Czyli przyjmijmy, ze na 500km ubywa
    > 200-400ml. Przyjmijmy 300.
    >
    > Zatem od wymiany do wymiany (10kkm) silnik może przepalić 600 ml*10
    > czyli ~6 litrów (i to przy spokojnej jeździe jak sugerujesz).
    > Zakładając, ze masz racje a komuś nie ubywa oleju (czyli zastępuje go
    > paliwo i "domieszki") to tuż przed wymiana co ma w silniku? No na pewno
    > już nie będzie to olej.

    To raczej działać będzie tak, że przez długi czas ubywa trochę oleju, a w
    jego miejsce pojawia się tam woda.
    Powiedzmy że przez całą zimę ubyło 300ml oleju, a w jego miejsce pojawiło
    się 300ml wody.

    Potem ktoś wyjeżdża na 200km przejażdżkę autostradą i widzi że przez ten
    krótki czas ubylo mu te 300ml.

    Ale gdyby dalej jechał kolejny 1000km autostradą, to nie ubyłoby by już
    więcej.