  • Data: 2017-03-16 17:26:49
    Temat: Re: skrzynia biegów 6 biegowa
    Od: mk4 <m...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-03-16 12:00, J.F. wrote:
    > Użytkownik "mk4" napisał w wiadomości grup

    > Ja tylko z diesla moge zeznac, wiec obroty raczej 3000, a 160 to cala
    > trase trudno utrzymac ... ale raczej nie robi na nim wrazenia.
    > Oleju nie ubywa przez caly rok.

    Ja swoim kopciuchem potrafię i ~3700 pojechać cala trasę i oleju nie
    bierze (na 4500 to mi się zaczyna się czerwone pole).
    Powiem więcej - u siebie pomiędzy wymianami w ogóle nie mam potrzeby
    dolewania oleju. Zmieniam tak co 15-17kkm.

    No ale te moje 3700 rpm to jednak nie 4500+.

    Zauważyłem, ze w tych silnikach benzynowych które trafiło mi się używać
    jest jakaś magiczna granica obrotów od której zaczynają żłopać olej. No
    bo właśnie tak było, że jeżdżąc bez dużych obrotów oleju nie brały. Ale
    jak się im troszkę podkręciło śrubę to olej zaczynał znikać.

    No i wg mnie jest to tez jedna z przyczyn żeby był ten 6 bieg. Mozna
    jechac szybko z nizszymi obrotami i silnik nie zlopie tak tego oleju.

    --
    mk4