  • Data: 2017-03-16 20:29:45
    Temat: Re: skrzynia biegów 6 biegowa
    Od: mk4 <m...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-03-16 19:50, Axel wrote:

    > Robiłem kilka razy trasę 1100km z prędkościami mocno autostradowymi:
    > ~160km/h w PL i ~200+ w Niemczech, przerwy tylko na tankowanie - przy
    > braku korków 8,5h, i żadnego ubytku oleju nie zauważyłem. Silnik 2.2
    > benzyna, 147KM.

    Nie sama prędkość a obroty są istotne a tu nic o tym nie ma. Nawet nie
    napisałeś jaka to jednostka.

    A to co napisał Tomasz jednak daje do myślenia skoro bierze mu te 1-1.5l
    na imprezie. Choć jak twierdzi w codziennej jeździe nie ubywa.

    Może ty masz jakiś w pewnym sensie wyjątkowy silnik albo nie
    przekroczyłeś magicznej bariery rpm dla tego modelu.

    Swoja droga to jest dużo głosów, ze silniki benzynowe biorą olej przy
    wysokich obrotach. No i z moich doświadczeń wynika, że tak często jest.
    Jak twój nie bierze to tylko się cieszyć :)

    --
    mk4