    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: skanowanie z przeglądarki
    Date: Fri, 11 Sep 2009 09:21:18 +0200

    Marcin Gryszkalis wrote:
    > Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z obsługą skanera z poziomu przeglądarki?
    >
    > Najprostszy przypadek użycia - user klika coś, skaner skanuje i wysyła post
    > do serwera (upload). Wolałbym coś przenośnego ale w skrajnym przypadku może
    > być i ocx. Skaner zgodny ze standardami TWAIN i ISIS (Fujitsu-Siemens
    > fi-6130).

    Myślę, że gdybyś podzielił zadanie następujące części:
    1. użytkownik skanuje coś w sposób dowolny, może nawet zeskanował w pracy i wysłał
    sobie mailem?
    2. użytkownik wysyła zdjęcie POSTem do twojego serwera. Może to być nawet zdjęcie
    misia, nie ważne.
    3. obsługujesz ten request

    to zyski byłyby wprost niesamowite. Przede wszystkim mógłbyś zlać punkt 1, który od
    ciebie nie zależy.

    > Znalazłem takie coś

    O ile nie zostałeś zmuszony do zrobienia czegoś w konkretny sposób, to teraz jest
    dobry moment aby
    zawrócić ze złej drogi.

    --
    fv