  • Data: 2015-11-20 13:24:40
    Temat: Re: skąd laptop wie że ma podpięty monitor?
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    > To mi się składa w jakąś całość. Znajomy kiedyś kupił ze trzydzieści
    > małych używanych desktopów, poustawiał w słupki i robił na nich jakąś
    > robotę. Problem był tylko jeden -- za żadne skarby nie dało się ustawić
    > w biosie, by komputery chciały się uruchomić bez klawiatury. Trzeba było
    > wybebeszyć elektronikę z klawiatur (żeby to zajmowało mniej miejsca) i
    > podłączyć zwinięty kabelek z płytką w gniazdko. To były komputery HP.

    Bo z firmowymi komputerami to tak już bywa. Zwykle jest jakaś zupełnie
    kretyńska nazwa nazwa tej opcji (np server mode czy jakoś tak, i na
    dodatek w jakimś kretyńskim miejscu) żeby bez klawiatury wstawał. Kiedyś
    miałem parę egzemplarzy teoretycznie identycznych komputerów, z
    teoretycznie tym samym biosem, i w jednych ta opcja była, a w innych nie.

    Pozdrawiam

    DD