    Subject: Re: siri na androida
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Date: Tue, 21 Jul 2015 14:40:47 -0400

    On 7/20/2015 5:21 PM, rs wrote:
    > który voice assistant app pod androida polecacie? jest tego trochę. nie
    > chce tego wszystkiego instalować i próbować. zainstalowałem na razie
    > dragon assistant i go molestuje. może jest coś lepszego. <rs>

    niby działa ok w podstawowych warunkach. odpowiada na pytania, szuka,
    znajduje poprawnie. nawet można pogadać przez chwile. AI calkien na
    poziomie, biorąc pod uwagę takie zastosowanie.
    ale zawiesza telefon, kiedy rozmawia się przez skype albo słucha muzyki
    i przychodzi SMS, który to, program natychmiast chce przeczytać, albo
    pokazać. nie można do końca wyłączyć tej funkcji. poza tym, zawieszanie
    telefonu nawet przy włączonej funkcji to trochę nie ten teges.
    szukam dalej. <rs>