eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikasilnik indukcyjny i kompensacja QRe: silnik indukcyjny i kompensacja Q
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.far
    m!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!50.7.236.10.MISMATCH!news-out.net
    news.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer04.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xln
    ed.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfe
    ed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!new
    s.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: silnik indukcyjny i kompensacja Q
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <6068c2e6$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <606966ce$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <6069ae3c$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    <6069b633$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <606af6d8$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    <606b172d$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <606b23a3$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    From: KIKI <y...@p...uu>
    Date: Mon, 5 Apr 2021 18:44:58 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <606b23a3$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 15
    Message-ID: <606b3e86$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 91.232.50.130
    X-Trace: 1617641094 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 532 91.232.50.130:65100
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1998
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:763734
    [ ukryj nagłówki ]

    On 05.04.2021 16:50, Irek.N. wrote:

    > Jak coś znajdziesz, daj znać. Moim zdaniem żaden z producentów o takim
    > kretynizmie jak kondensatory kompensujące moc bierną na silniku
    > podłączonym do falownika nawet nie pomyślał. Ale z drugiej strony, ja
    > poruszam się w małych mocach, mnóstwa rzeczy nie wiem. :)

    Siadłem do kompa, zaraz poszukam plików ale jak masz silnik,
    skompensowany lata temu i teraz chcesz go sterować falownikiem to się
    nie zastanawiasz czy tam jest kondensator czy nie.
    Powiem ci, że do głowy by mi nie przyszło, że silnik ma nie być
    skompensowany czy nie :-)

    Dokładałem tylko filtry EMI, takie blaszaki montowane pod falownik,
    oryginalne od producenta i za falownikiem ferryt toroidalny 5 zwojów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: