eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikasilnik elektryczny ntg ?Re: silnik elektryczny ntg ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.1
    2.16.70.MISMATCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.fr7!futt
    er-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: silnik elektryczny ntg ?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5b0ae8f0$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <pef8og$mb0$1@node2.news.atman.pl>
    <5b0bbf19$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <pen719$snr$1@node2.news.atman.pl>
    <v8o6orraaljo$.58l3filhxm4a$.dlg@40tude.net>
    <peol6g$53t$1@node2.news.atman.pl>
    <5b0fe113$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <per3tl$bo5$1@node2.news.atman.pl>
    <5b111629$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
    <per5k6$db0$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Fri, 1 Jun 2018 18:24:03 +0200
    Message-ID: <wojohbrazerz$.1gxxcfjz5080j$.dlg@40tude.net>
    Lines: 26
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1527870239 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 625 82.143.187.50:50593
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2244
    X-Received-Body-CRC: 2853856823
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:732637
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 1 Jun 2018 12:02:36 +0200, Janusz napisał(a):
    > W dniu 2018-06-01 o 11:47, J.F. pisze:
    >> Wirnik asynchronicznego nie wytwarza pola magnetycznego, zeby moc go tak
    >> hamowac,
    >> ale przy odpowiednim zasilaniu ponoc mozna.
    > Falownik go hamował ale nie miał odpowiedniej mocy aby wytracić
    > energię, stąd dodatkowy hamulec i oporniki.
    >>
    >> A tu silnik byl wylaczony, a potem podlaczony na nowo ...
    > I przy przełączaniu pracuje jak prądnica i teraz jest zagwozdka jak trafi
    > w fazy bo od tego zależy czy wywali bezpieczniki czy nie.

    No wlasnie nie, bo przy wylaczeniu nie powinien pracowac jak pradnica,
    tylko wcale.
    A potem, po wlaczeniu, owszem moze - tylko nazywa sie to generator
    asynchroniczny, bo sie sam synchronizuje do tego co przychodzi z
    sieci.
    No i aby tak pracowal, to musi sie krecic szybciej niz siec, a
    przeciez krecil sie wolniej. Falownik moze zwolnic, a siec nie.

    Wiec jesli to ten problem, to albo po wylaczeniu silnik cos tam
    jeszcze przez chwile generuje, i te 100ms bylo za szybko, albo przy
    wlaczeniu pojawia sie jakis stan nieustalony, ktory wywala korki zanim
    sie ustabilizuje.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: