eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikasilnik elektryczny ntg ?Re: silnik elektryczny ntg ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <5b0ae8f0$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <pef8og$mb0$1@node2.news.atman.pl>
    <5b0bbf19$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <pen719$snr$1@node2.news.atman.pl>
    <v8o6orraaljo$.58l3filhxm4a$.dlg@40tude.net>
    <peol6g$53t$1@node2.news.atman.pl>
    <5b0fe113$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <per3tl$bo5$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <per3tl$bo5$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: silnik elektryczny ntg ?
    Date: Fri, 1 Jun 2018 11:47:20 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 25
    Message-ID: <5b111629$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1527846441 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 621 82.143.187.50:57731
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:732627
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:per3tl$bo5$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-05-31 o 13:48, Robert Wańkowski pisze:
    > W dniu 2018-05-31 o 13:10, Irek.N. pisze:
    >>> Podobno można tak trafić, że przy ponownym włączeniu w trójkącie
    >>> jest się w przeciwfazach z tym co zaczyna generować silnik
    >> To silnik bez kondensatorów potrafi generować?

    >No pewnie, większość falowników i chyba wszystkie serwa
    >mają hamulec, najczęściej wystarczy stosunkowo mały opornik,
    >naprawiałem kiedyś hamulec od silnika który napędzał bęben czesankowy
    >do włókien i tam był osobny moduł hamulca i oporniczki 5KW :) w
    >gustownej
    >siatkowej klatce.

    Ale czy to nie byl silnik synchroniczny, z magnesami ?

    Wirnik asynchronicznego nie wytwarza pola magnetycznego, zeby moc go
    tak hamowac,
    ale przy odpowiednim zasilaniu ponoc mozna.

    A tu silnik byl wylaczony, a potem podlaczony na nowo ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: