eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikasilnik elektryczny ntg ?Re: silnik elektryczny ntg ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader5.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "michal" <m...@n...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <5b0ae8f0$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: silnik elektryczny ntg ?
    Date: Mon, 28 May 2018 20:47:01 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 33
    Message-ID: <5b0c4ea5$0$31367$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.185.66
    X-Trace: 1527533221 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31367 83.4.185.66:12326
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2235
    X-Received-Body-CRC: 2655416475
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:732515
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "michal" <m...@n...com.pl> napisał w wiadomości
    news:5b0ae8f0$0$617$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam.
    > Mam pytanie odnosnie silnika lektrycznego produkcji firmy besel,
    > konkretnie SEMh 90-4L(nowy nie używany z sklepu). Silnik jest jednofazowy
    > na 230V, 1.1kW, 7.8A prad znamionowy sprawnosc 67%.
    > Problem jest taki ze po podlaczeniu zgodnie z opisem w puszce zaciskowej
    > bez obciazenia silnik pobiera okolo 530W mocy czynnej,
    > przy czym prad jest rowny podawanemu w katalogu czyli 5,8 A i po około 15
    > minutach pracy silnik ma około 80 C i nie da się go dotknąć.
    > (temperatura otoczenia komfortowe 23 stopnie, przewietrznik wydaje się
    > nieuszkodzony i prawidłowy)
    > Pytanie jest następujące czy silnik jest sprawny czy uszkodzony, czy też
    > może przegapiłem jakieś magiczne normy dopuszczające by silnik się tak
    > grzał w stanie jałowym?
    > (silniki strójfazowe to raczej nie grzeją się bez obciążenia)
    >
    >
    > pozdrawiam.
    > michal
    Sam sobie odpisze dla ciekawych.
    Besel twierdzi ze to normalne i teraz takie robia. Tak mi powiedzieli przez
    telefon.
    Podobno sie moze do 100 stopni zagrzac, tu mnie ciekawi co na to CE ze o
    innych normach nie wspomne. Ale nie bede dociekal.
    Zachecony tymi zapewnieniami wlaczylem go na godzine i sie nie spalil. Mimo
    wszystko na przyszlosc trzeba zaczac od sprawdzenia sprawnosci, bp uwazam
    ze to jednak przesada.
    pozdrawiam.
    michal m.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: