-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
ostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neo
strada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: silnik Punto 1,2
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <jc5p75$hpl$1@inews.gazeta.pl> <jc5r45$me7$1@mx1.internetia.pl>
<jc5t0r$12g$1@inews.gazeta.pl> <op.v6ed74w2seilgq@fujitsu-siemens>
<jc72r0$pq9$1@polsl.pl>
Date: Tue, 13 Dec 2011 20:57:26 +0100
Message-ID: <19jz7x2cq789b$.85wksundk88g$.dlg@40tude.net>
Lines: 22
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.38.37
X-Trace: 1323806248 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1448 83.25.38.37:4310
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2420255
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 13 Dec 2011 09:36:44 +0100, juhass wrote:
> W dniu 2011-12-12 23:32, Sylwester Łazar pisze:
>>>> Bedzie sie psu?,
>>>
>>> Bzdury pleciesz. To bardzo udane silniki i nic sie w nich nie psuje,
>>> zarowno
>>> 8 i 16v.
>
> Potwierdzam. Mój 8v z 2001 roku ma właśnie 220kkm i oprócz pocącej się
> uszczelki pod deklem zaworowym nic mu nie dolega.
To też standard i prosta sprawa :)
Winne są bardzo słabe gwinty w górnej części głowicy - najlepiej je
poprawić czymś w stylu BaerCoil, oryginalną metalową uszczelkę doprawić
(albo i zastąpić) silikonem do uszczelniania misek olejowych, i dokręcić
wtedy pokrywę mocniej niż zaleca fabryka.
Koniec problemów z poceniem się.
Zwłaszcza uciążliwe to było w 16V, gdzie pokrywa trzymała też wałki i
przenosiła obciążenia od sprężyn zaworowych.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.11 22:04 Czesław Wiśniak
- 13.12.11 22:39 Tomasz Pyra
- 13.12.11 22:47 Michał sirapacz Gut
- 14.12.11 10:55 Agent
- 14.12.11 11:55 Kuba \(aka cita\)
- 14.12.11 16:39 Cavallino
- 14.12.11 16:53 r...@k...pl
- 14.12.11 20:40 Tomasz Pyra
- 14.12.11 21:19 ag
- 16.12.11 17:15 Sylwester Łazar
- 16.12.11 17:20 Sylwester Łazar
- 16.12.11 17:38 Cavallino
- 19.12.11 10:20 4CX250
- 19.12.11 10:11 4CX250
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- 2024-07-13 Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- 2024-07-15 stara idea nowe hardware
- 2024-07-14 Dzwonek gong z transformatorem
- 2024-07-14 espnow przerywa na jeziorze?