-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 24 Jun 2011 10:27:44 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: siła uderzeniowa pasażera to czasem 3 tony
References: <iu0c0d$g2c$1@inews.gazeta.pl> <1...@p...pl>
<iu1gds$7cu$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <iu1gds$7cu$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <4e044a7f$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.124.248
X-Trace: 1308904063 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2506 83.11.124.248:8977
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378777
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-06-24 10:03, Robert_J pisze:
> Nie porównuj pilota do zwykłego kierowcy. Pilot to organizm
> "selekcjonowany", przygotowywany długim szkoleniem i treningami do
> przetrzymania wysokich przeciążeń. I wcale nie jest tak że on wytrzymuje
> "bez niczego" te przeciażenia, wspomaga go w tym mocno technologia.
> Choćby kombinezon. Zresztą niejeden raz były wypadki utraty przytomności
> przez pilota właśnie w wyniku przeciążenia. Normalny człowiek wytrzyma
> może do kilkunastu G...
To są dwie różne rzeczy.
Pilot poddawany jest przeciążeniom przez długi czas, co powoduje
problemy krążeniowe.
Natomiast podczas wypadku przeciążenie działa przez bardzo krótki czas,
problemy krążeniowe nie są tu istotne, jedynie wytrzymałość mechaniczna
ciała i sposób przyłożenia siły.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.06.11 11:07 Alexy
- 24.06.11 11:12 RoMan Mandziejewicz
- 24.06.11 11:56 Sebastian Kaliszewski
- 24.06.11 12:22 Arendt Djickmann
- 24.06.11 12:24 kamil
- 24.06.11 12:32 RoMan Mandziejewicz
- 24.06.11 12:44 Sebastian Kaliszewski
- 24.06.11 13:42 Pawel \"O'Pajak\
- 24.06.11 14:44 Robert_J
- 24.06.11 15:00 PM
- 24.06.11 15:07 Krenauer
- 24.06.11 15:32 PM
- 24.06.11 16:31 Alexy
- 24.06.11 19:37 ToMasz
- 24.06.11 20:40 pm
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=