  • Data: 2009-04-24 07:20:21
    Temat: Re: sigma 10-20
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    > wartosc czego? podaj jakis przyklad na to co napisales.

    > podaj przyklady obydwu przypadkow.

    nie ma z tym najmniejszego problemu
    i moge pomierzyc dwa rozne obiektywy i pokazac.
    w sieci z pewnoscia tez mozna znalezc takie wykresy.
    tylko teraz nie za bardzo mam czas , moge zrobic ew wieczorem , albo w
    ciagu dnia.
    z tym , ze aby zaspokoic ciekawsc jednej osoby to mi sie nie bardzo
    oplaca.
    tzn rachunek zysku i strat bedzie niekorzystny dla mnie gdyz sie
    napracuje z pol godziny a zaspokoje ciekawosc jednej osoby w 5
    sekund. To nieokonomiczne , z transcendentnego punktu widzenia bez
    sensu , wolaloby o pomste do niebios.

    Jesli wiecej osob bedzie zainteresowanych to zrobie to . tak z min 10
    wpisow , zeby pokazac.

    ale z pewnoscia sa takie wykres w sieci - poszukaj a znajdziesz

    XXX