eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaserwis nikonaRe: serwis nikona
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: serwis nikona
    Date: Thu, 07 Oct 2010 14:00:13 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 21
    Message-ID: <i8kcod$252o$1@news2.ipartners.pl>
    References: <1f6692ljonn94.4aara9nofxe2$.dlg@40tude.net>
    <0...@j...googlegroups.com>
    <za03rhs34iy4$.bkmqi12gjn4.dlg@40tude.net>
    <13n5zhkn5reki$.1ff1022ckd21i$.dlg@40tude.net>
    <4...@n...home.net.pl> <i8hk7s$p5d$1@news2.ipartners.pl>
    <4cac5536$1@news.home.net.pl> <i8hldj$ppc$1@news2.ipartners.pl>
    <4cac5bda$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1286452813 70744 157.25.157.219 (7 Oct 2010 12:00:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 7 Oct 2010 12:00:13 GMT
    In-Reply-To: <4cac5bda$1@news.home.net.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:866912
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-06 13:22, ...:::Tomek:::... pisze:
    > Jakub Witkowski wrote:
    >> To chyba nie będzie szczególnie skomplikowane, zważywszy że koszt
    >> naprawy jest dla nich praktycznie zerowy - bo sami wyślą do serwisu, a wymiany
    >> równy cenie sprzętu minus ew. cena, za jaką mogliby odsprzedać
    >> urządzenie używane i naprawiane.
    >
    > To nie ma żadnego znaczenia. Nie porównuje się ceny nowego sprzętu z ceną naprawy,
    tylko z kosztem pozyskania takiego sprzętu. Nadmiernym kosztem w takim wypadku byłaby
    np. konieczność sprowadzenia czegoś takiego gdzieś z Tajlandii,

    Załóżmy, że masz rację.

    Kupiłem samochód, a po 5 miesiącach zepsuł się spryskiwacz szyby.
    Reklamuję w trybie niezgodności, żądając naprawy poprzez wymianę na nowy.
    Wóz nie musi jechać z Tajlandii, bo identyczny stoi u dealera w salonie.

    I jak myślisz, co on na to? :)

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: