-
21. Data: 2011-09-01 07:14:46
Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
Od: "Latet" <l...@l...pl>
> Chodzi mi o parametr 05. Czy taki dysk kwalifikuje się do naprawy/wymiany
> gwarancyjnej?
Zdarzało mi się reklamować dyski (konkretnie Samsunga) tylko na bazie większego
od zero parametru [05] i zawsze uznawano mi to jako powód do wymiany dysku na
nowy. Najwyraźniej jakiś program diagnostyczny producenta dysku też stwierdzał
jakiś błąd. Ja bym walczył o swoje, bo psychicznie trudno mi jest pracować lub
trzymać dane na dysku, który ma cokolwiek nie-tak w SMART :-)
P.S. Właśnie kupiłem F4 HD204UI i od pierwszego dnia mam problem z narastającym
parametrem [01] (osiągnął już kilkanaście). Chodzi o "Raw read error rate".
Zastanawiam się, co z tym zrobić... Przeskanowałem dysk MHDD i jest raczej OK
(30 sektorów "zielonych" tzn. <150ms, ale nic gorszego od tego).
latet
-
22. Data: 2011-09-01 20:18:53
Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
Od: divek <d...@o...pl>
W dniu 2011-08-30 21:26, Michal Kawecki pisze:
> dysk się wysyła kurierem
> bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem
> zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je
> wymieniają na sprawne. A dysk z wymiany wraca średnio po tygodniu, a nie
> po miesiącu...
Wszystko się zgadza z "małym" wyjątkiem - wymiana NIGDY nie trwała
krócej niż 3 tygodnie (kilka przypadków). Średnio 4 tygodnie.
--
Pozdrowienia,
divek
-
23. Data: 2011-09-02 14:36:25
Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Wed, 31 Aug 2011, Adam wrote:
> Takie numery ze sprzedażą towarów po naprawie u producenta jako fabrycznie
> nowych to robił swego czasu Action.
Ale w wątku jest mowa o naprawie gwarancyjnej, a nie sprzedaży "nówek".
Inna sprawa, że klient z różnych przyczyn może nie być zachwycony
pmysłem "w ramach gwarancji wymieniamy na inny sprawny" (być może
naprawiany).
No ale gwarancja to gwarancja - warunki są dobrowolnie przyjmowane
przez strony.
pzdr, Gotfryd
-
24. Data: 2011-09-03 12:43:31
Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
Od: Michal Kawecki <k...@o...px>
Dnia Thu, 01 Sep 2011 22:18:53 +0200, divek napisał(a):
> W dniu 2011-08-30 21:26, Michal Kawecki pisze:
>
>> dysk się wysyła kurierem
>> bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem
>> zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je
>> wymieniają na sprawne. A dysk z wymiany wraca średnio po tygodniu, a nie
>> po miesiącu...
>
> Wszystko się zgadza z "małym" wyjątkiem - wymiana NIGDY nie trwała
> krócej niż 3 tygodnie (kilka przypadków). Średnio 4 tygodnie.
Issue Date: 10-MAR-2011
SHIPPING DATE: 03/15/11 CARRIER NAME: DHL EXPRESS
Może odbiorców instytucjonalnych traktują inaczej.
--
M. [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kaw
ecki
-
25. Data: 2011-09-06 10:18:01
Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
Od: nolina <n...@g...pl>
Czy wysyłał ktoś ostatnio dysk do naprawy gwarancyjnej Seagate na
Szyszkową w Wawie? Sam ma to wysłać czy kurier sam przyjedzie po
wypełnieniu zgłoszenia na ich www? Wsztko tam jest tak nie jasno
napisane, żadnego kontaktu. A w necie jedni sami wysyłają inni piszą że
kurier sam przyjeżdza po dysk.