  • 21. Data: 2011-09-01 07:14:46
    Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Chodzi mi o parametr 05. Czy taki dysk kwalifikuje się do naprawy/wymiany
    > gwarancyjnej?

    Zdarzało mi się reklamować dyski (konkretnie Samsunga) tylko na bazie większego
    od zero parametru [05] i zawsze uznawano mi to jako powód do wymiany dysku na
    nowy. Najwyraźniej jakiś program diagnostyczny producenta dysku też stwierdzał
    jakiś błąd. Ja bym walczył o swoje, bo psychicznie trudno mi jest pracować lub
    trzymać dane na dysku, który ma cokolwiek nie-tak w SMART :-)

    P.S. Właśnie kupiłem F4 HD204UI i od pierwszego dnia mam problem z narastającym
    parametrem [01] (osiągnął już kilkanaście). Chodzi o "Raw read error rate".
    Zastanawiam się, co z tym zrobić... Przeskanowałem dysk MHDD i jest raczej OK
    (30 sektorów "zielonych" tzn. <150ms, ale nic gorszego od tego).

    latet

  • 22. Data: 2011-09-01 20:18:53
    Od: divek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-30 21:26, Michal Kawecki pisze:

    > dysk się wysyła kurierem
    > bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem
    > zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je
    > wymieniają na sprawne. A dysk z wymiany wraca średnio po tygodniu, a nie
    > po miesiącu...

    Wszystko się zgadza z "małym" wyjątkiem - wymiana NIGDY nie trwała
    krócej niż 3 tygodnie (kilka przypadków). Średnio 4 tygodnie.

    --
    Pozdrowienia,
    divek

  • 23. Data: 2011-09-02 14:36:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 31 Aug 2011, Adam wrote:

    > Takie numery ze sprzedażą towarów po naprawie u producenta jako fabrycznie
    > nowych to robił swego czasu Action.

    Ale w wątku jest mowa o naprawie gwarancyjnej, a nie sprzedaży "nówek".
    Inna sprawa, że klient z różnych przyczyn może nie być zachwycony
    pmysłem "w ramach gwarancji wymieniamy na inny sprawny" (być może
    naprawiany).
    No ale gwarancja to gwarancja - warunki są dobrowolnie przyjmowane
    przez strony.

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2011-09-03 12:43:31
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Thu, 01 Sep 2011 22:18:53 +0200, divek napisał(a):

    > Wszystko się zgadza z "małym" wyjątkiem - wymiana NIGDY nie trwała
    > krócej niż 3 tygodnie (kilka przypadków). Średnio 4 tygodnie.

    Issue Date: 10-MAR-2011
    SHIPPING DATE: 03/15/11 CARRIER NAME: DHL EXPRESS

    Może odbiorców instytucjonalnych traktują inaczej.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 25. Data: 2011-09-06 10:18:01
    Od: nolina <n...@g...pl>

    Czy wysyłał ktoś ostatnio dysk do naprawy gwarancyjnej Seagate na
    Szyszkową w Wawie? Sam ma to wysłać czy kurier sam przyjedzie po
    wypełnieniu zgłoszenia na ich www? Wsztko tam jest tak nie jasno
    napisane, żadnego kontaktu. A w necie jedni sami wysyłają inni piszą że
    kurier sam przyjeżdza po dysk.