eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetserwis gwarancyjny Seagate
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 11. Data: 2011-08-31 04:38:33
    Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-08-30 22:35, JoteR wrote:
    > "Rafał Łukawski" napisał:
    >
    >>>> Jakis konkretniejszy namiar, ktory to garaz w PL? ;)
    >
    >>> Gwarancja realizowana jest przez sklep :)
    >
    >> Sklep realizuje niezgodnosc towaru z umowa lub opcjonalna gwarancje.
    >
    > Twój nie realizuje gwarancji? Zaczynam współczuć twoim klientom.

    Dobrze, że klienci sobie nie współczują (bo nie mają powodów) :) PS. Sam
    sobie zadałeś pytanie i sam na nie odpowiedziałeś, ja się nie włączam do
    dyskusji pomiędzy JoteR'em i JoteR'em ;)

    >
    > JoteR


    --
    Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/


  • 12. Data: 2011-08-31 08:30:31
    Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-30 22:34, Michal Kawecki pisze:
    > Dnia Tue, 30 Aug 2011 22:22:35 +0200, Irokez napisał(a):
    >
    >> Użytkownik "Michal Kawecki"<k...@o...px> napisał w wiadomości
    >> news:1bbl7gbsl7soo$.dlg@kwinto.prv...
    >>
    >>> A'propos tego "serwisu gwarancyjnego" - dysk się wysyła kurierem
    >>> bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem
    >>> zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je
    >>> wymieniają na sprawne.
    >>
    >> Czyli jednak naprawiają.
    >> Ja 2 lata temu dostałem używany, naprawiany czyjś dysk.
    >> Widać to było po nim oraz miał naklejkę znamionową Seagate z napisem że to
    >> fabrycznie naprawiany itp itd.
    >> Nie mam go już, poszedł dalej (250GB chyba seria 7200.7 albo wyżej).
    >
    > No tak, generalnie je naprawiają, dyski jakie dostawałem też miały takie
    > nalepki (choć nie wszystkie). Jednak jest to długotrwały proces i nie ma
    > on związku z bieżącą realizacją zgłoszenia gwarancyjnego. Klientowi
    > odsyłany jest inny sprawny dysk wzięty z półki magazynowej.

    Takie numery ze sprzedażą towarów po naprawie u producenta jako
    fabrycznie nowych to robił swego czasu Action.

    Doszło do tego, że jak jakiś klient chciał naprawić padnięty komputer (w
    znaczeniu ogólnym: hardware i/lub software), a zobaczyłem
    charakterystyczne stickersy ze znaczkiem A, to często rezygnowałem z
    usługi, odsyłając klienta gdzie indziej :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam


  • 13. Data: 2011-08-31 10:51:40
    Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
    Od: nolina <n...@g...pl>

    Dysk ma taki SMART http://tinypic.com/r/n9bgy/7
    Chodzi mi o parametr 05. Czy taki dysk kwalifikuje się do naprawy/wymiany
    gwarancyjnej?



  • 14. Data: 2011-08-31 11:07:25
    Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
    Od: "Zyla" <z...@g...com>


    Użytkownik "nolina" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j3l3ns$qgm$1@inews.gazeta.pl...
    > Dysk ma taki SMART http://tinypic.com/r/n9bgy/7
    > Chodzi mi o parametr 05. Czy taki dysk kwalifikuje się do naprawy/wymiany
    > gwarancyjnej?
    >
    >
    Raczej nie, producenci/serwis gwarancyjny glównie patrzy na badsectory...
    jesli ich nie ma a dysk nie działa jakos niestabilnie to duze
    prawdopodobienstwo odrzucena gwaranci.



  • 15. Data: 2011-08-31 11:16:40
    Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
    Od: nolina <n...@g...pl>

    Zyla wrote:

    > Raczej nie, producenci/serwis gwarancyjny gl?wnie patrzy na
    badsectory...
    > jesli ich nie ma a dysk nie dzia?a jakos niestabilnie to duze
    > prawdopodobienstwo odrzucena gwaranci.

    Hmmm...to o czym mówi ten atrybut 5ty w SMART w takim razie? Gdzie można
    odczytac bad sektory? Czy liczba 2006 relokowanych sektorów nie jest
    niczym nie pokojącym?


  • 16. Data: 2011-08-31 11:31:14
    Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
    Od: "Zyla" <z...@g...com>


    Użytkownik "nolina" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j3l56p$1ov$1@inews.gazeta.pl...
    > Zyla wrote:
    >
    >> Raczej nie, producenci/serwis gwarancyjny gl?wnie patrzy na
    > badsectory...
    >> jesli ich nie ma a dysk nie dzia?a jakos niestabilnie to duze
    >> prawdopodobienstwo odrzucena gwaranci.
    >
    > Hmmm...to o czym mówi ten atrybut 5ty w SMART w takim razie? Gdzie można
    > odczytac bad sektory? Czy liczba 2006 relokowanych sektorów nie jest
    > niczym nie pokojącym?
    >

    Moze i jest ale dla pewnosci przejedz dysk HDD Regeneratorem i bedziesz
    wszystko wiedzial.



  • 17. Data: 2011-08-31 15:48:25
    Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
    Od: Rafał <r...@l...pl>

    On 2011-08-31 13:07, Zyla wrote:
    > U?ytkownik "nolina"<n...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > news:j3l3ns$qgm$1@inews.gazeta.pl...
    >> Dysk ma taki SMART http://tinypic.com/r/n9bgy/7
    >> Chodzi mi o parametr 05. Czy taki dysk kwalifikuje si? do naprawy/wymiany
    >> gwarancyjnej?
    >>
    >>
    > Raczej nie, producenci/serwis gwarancyjny gl?wnie patrzy na badsectory...
    > jesli ich nie ma a dysk nie dzia?a jakos niestabilnie to duze
    > prawdopodobienstwo odrzucena gwaranci.

    Nie wymienia sie na tej podstawie, zauwazylem dwie tendencje:
    90% przypadkow to liczba ta stale rosnie i dysk szybko pada
    10% zatrzymuje sie i juz np. przez nastepny rok dysk dziala sprawnie.

    Czym ta liczba jest dla OS? niczym, poniewaz z pkt widzenia OS dysk
    teoretycznie dziala sprawnie, wszystkie sektory mozna zapisac/odczytac itp.


    >
    >


  • 18. Data: 2011-08-31 18:45:38
    Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 12:51:40 +0200, nolina napisał(a):

    > Dysk ma taki SMART http://tinypic.com/r/n9bgy/7
    > Chodzi mi o parametr 05. Czy taki dysk kwalifikuje się do naprawy/wymiany
    > gwarancyjnej?

    Jedyną podstawą do wymiany gwarancyjnej może być błąd stwierdzony przez
    program diagnostyczny producenta dysku.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/
    https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kaw
    ecki


  • 19. Data: 2011-08-31 20:55:07
    Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
    Od: Salata <s...@n...interia.pl>

    nolina <n...@g...pl> wrote:
    > Zyla wrote:
    >
    >> Raczej nie, producenci/serwis gwarancyjny gl?wnie patrzy na
    > badsectory...
    >> jesli ich nie ma a dysk nie dzia?a jakos niestabilnie to duze
    >> prawdopodobienstwo odrzucena gwaranci.
    >
    > Hmmm...to o czym mówi ten atrybut 5ty w SMART w takim razie? Gdzie można
    > odczytac bad sektory? Czy liczba 2006 relokowanych sektorów nie jest
    > niczym nie pokojącym?

    Przejedz dysk seatools seagate'a to ci powie czy uznaja ci reklamacje. Jak
    tak to dostaniesz numer RMA i adres do wysylki w Polsce.
    --
    Regards Marcin


  • 20. Data: 2011-08-31 21:01:05
    Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
    Od: nolina <n...@g...pl>

    Salata wrote:

    > nolina <n...@g...pl> wrote:

    > Przejedz dysk seatools seagate'a to ci powie czy uznaja ci reklamacje.
    Jak
    > tak to dostaniesz numer RMA i adres do wysylki w Polsce.

    Przejechałem seatoolem. Pokazał że OK. SMART mówi co innego. Stąd też
    zwróciłem dysk do sklepu by zrealiować gwarancję. Dysk wrócił po
    miesiącu, Pan w sklepie powiedział że to druga sztuka. W domu patrzę że
    to moja stara sztuka i dalej ma 2006 relokowanych sektorów. Co mam
    zrobić? Dac sobie spokój z gwarancją bo Seatools mówi że dysk jest ok i
    czekać czy dysk padnie albo skończy się miejsce na te relokowane sektory?
    Ktoś wie ile ich może być max?

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: