  • 11. Data: 2010-07-28 19:04:22
    Temat: Re: [serwis] Płukanie filtra gšbkowego
    Od: n...@s...com

    On Wed, 28 Jul 2010 13:04:42 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Widzisz, a krakus se kupi litr benzyny za piontke i bedzie mial na
    >10 razy ;-)

    Zanim mi sie gabka wykruszy to ja muchi i patyki zjedza :P

    pozdr
    newrom
    PS. tzw filt k&n myje wynalazkiem tej firmy, ale zwykla gabke wole
    benzyna bo szybko schnie :)
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 12. Data: 2010-07-29 09:13:21
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-07-28 13:21:59 +0200, n...@s...com said:

    > Ja tak plucze, aczkolwiek sa specjalne plyny do mycia filtrow. Tyle ze
    > nie wiem czy niepalne (plyn k&N wyglada na jakis detergent).

    Coś się pytajnik nie lubi z serwerem Gazety, więc z odpowiedzią się
    podepnę tutaj.
    Pierze się dobrze w najzwyklejszym proszku do prania. Może być
    najtańszy, byle działał w niskich temp. bo filtr lepiej prać w
    letniej-lekko ciepłej wodzie, coby się gąbka nie porozklejała. Co do
    nasączania - są szpecjalne środki, Castrol ma w spreju (taki se),
    bardzo dobry jest Valvoline (lepki jak diabli, niebieski więc widać
    gdzie się nasączyło, bardzo ładnie on sam i syf schodzą z proszkiem).
    Ale olej do nasączania tyż jest ok (zwłaszcza np. Hipol - tani jak
    barszcz) ino schodzi w czasie czyszczenia słabiej. Puszka litrowa Valvo
    kosztuje z 5 dych i jest to w przypadku jednego motura inwestycja na
    ładnych parę lat (nawet przy enduraku, gdzie filtr pierze się czasem
    częściej niż raz w miesiącu), szprej Castola to coś ze 30-parę zł i też
    starcza na dłuuuugo.

    de Fresz

  • 13. Data: 2010-07-29 09:22:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-29, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

> [...]
    > ładnych parę lat (nawet przy enduraku, gdzie filtr pierze się czasem
    > częściej niż raz w miesiącu), szprej Castola to coś ze 30-parę zł i też

    To ja jeszcze polece Motorexa o takiego:
    <http://www.kneedraggers.com/image_storage/7/dd/7dd2
    601816708c3780751e477a5ab511_refined.jpg>

    Starcza na dlugo i jest tak lepki ze jak odparuje rozpuszczalnik to
    ciagna sie nitki :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2010-07-31 10:50:17
    Temat: Re: [serwis] P?ukanie filtra g?bkowego
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > kruca bomba! Kto puscil farbe ?
    > pozdr
    > newrom i orlen platinium 2t

    Możesz nie wyciągać tego palanta z wora? Dzięki...

    --
    Grzybol