  • 1. Data: 2010-07-27 08:51:12
    Temat: Kawasaki kle 500 - filtr powietrza
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    Witam, czy ktoś wie gdzie w PL można kupić/dobrać jakiś 'sportowy'
    filtr powietrza do KLE 500 z 2007 roku? Najlepiej okolice Warszawy.
    Dzięki

  • 2. Data: 2010-07-27 20:14:50
    Temat: Re: Kawasaki kle 500 - filtr powietrza
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    On 27 Lip, 14:48, "J_K_K" <J...@i...fm> wrote:
    > A co on ma robić ?

    jak to co? Zapier**lać!
    a tak serio to podobno standardowy filtr powietrza dosc kiepsko jest
    dobrany i wymiana na porzadniejszy poprawia prace silnika. A u mnie
    wypadalo by juz ten filtr wymienic.

  • 3. Data: 2010-08-03 17:55:14
    Od: kapsel410 <kipcio8@_NOSPAM_wp.pl>

    nightwatch77napisal

    > Witam, czy ktoś wie gdzie w PL można kupić/dobrać jakiś 'sportowy'
    > filtr powietrza do KLE 500 z 2007 roku? Najlepiej okolice Warszawy.
    > Dzięki

    ja jeżdze bez filtra i ma większego kopa

  • 4. Data: 2010-08-14 13:29:22
    Od: Arni <a...@n...spam>

    kapsel410 pisze:

    > ja jeżdze bez filtra i ma większego kopa
    >
    > --

    i masz scigaczowy poziom wiedzy technicznej jak widac. bo wiekszy kop
    usprawiedliwa zarzynanie silnika niefiltrowanym powietrzem.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2010-08-14 16:28:42
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    kapsel410 pisze:

    > ja jeżdze bez filtra i ma większego kopa

    Moze miec, ale zarzynasz silnik.

    Spodziewaj sie powaznych klopotow z kompresja za mniej niz 10 tys km.

    KJ