eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysens "spawania" chlodnicyRe: sens "spawania" chlodnicy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!not-for-mail
    From: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sens "spawania" chlodnicy
    Date: Tue, 22 Feb 2011 08:15:29 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 75
    Message-ID: <ijvo91$cgm$1@mx1.internetia.pl>
    References: <ijt5am$j43$1@inews.gazeta.pl> <ijtn6o$73b$1@news.dialog.net.pl>
    <ijtqg1$6bj$1@news.onet.pl> <ijtt4p$ab6$1@news.dialog.net.pl>
    <u...@4...com>
    <iju0ov$c7e$1@news.dialog.net.pl>
    <p...@4...com>
    <iju307$ddv$1@news.dialog.net.pl> <ijuf9p$3ao$1@mx1.internetia.pl>
    <ijufvg$kjn$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-36-21-194.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1298359394 12822 178.36.21.194 (22 Feb 2011 07:23:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Feb 2011 07:23:14 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-Antivirus: avast! (VPS 110221-1, 2011-02-21), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351891
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ijufvg$kjn$1@news.dialog.net.pl...

    > Nie masz takiej pewności. Nawet jak nad nim stoisz, bo sam ich nie znasz.

    Skoro się na tym nie znasz, to dlaczego się upierasz, że naprawa chłodnicy
    jest niewykonalna w poprawny sposób?

    > Pozostaje tylko ocena prawdopodobieństwa. Na podstawie opinii klientów,
    > znajomych itp.

    W takim razie dlaczego nie akceptujesz, że ludzie polecający zakład
    naprawiający chłodnice, też mogą mieć rację. Zapłacili za usługę, była
    wykonana poprawnie, są z niej zadowoleni.

    > To akurat mniejszy problem. Sam je kupuję w sklepie firmowym, każę sobie
    > okazać przed montażem, no i otrzymuję przecież fakturę na nie. Ostatnio
    > zlecałem robotę rozrządu - no przecież nie u Wacka w garażu pod willą.
    > Wiem jak się o takie rzeczy dba.

    Rozumiem, że w każdym takim przypadku stoisz nad głową mechanika i patrzysz
    czy wkłada tą część którą kupiłeś? Bo jeżeli nie, to mógł włożyć badziewny
    element i jeździsz teraz drutowanym samochodem...


    >> Skąd wiesz, że robił to mechanik, któremu powierzyłeś pracę i zaufałeś?
    > Newralgiczne naprawy/serwisy zlecam w ASO. Wówczas odpowiedzialna jest
    > ASO, nie mechanik Maniek.

    No cóż, bardzo wierzysz w fachowość i uczciwość ASO... Dlaczego są wg Ciebie
    wyrocznią? Czym różnią się pracownicy takiego serwisu, od pracownika zakładu
    zajmującego się naprawami chłodnic? W czym jest lepszy pracownik ASO, któego
    wiedza często ogranicza się do podłączenia komputera i wymiany całej części
    na koszt klienta, od człowieka, który od kilkunastu lat jest fachowcem
    zajmującym się naprawami chłodnic? Wyspecjalizowanym w tym co robi, z
    doświadczeniem i renomą?

    Mógłbyś również mocno się zdziwić, gdybyś wiedział, jak są wykonywane
    niektóre naprawy w ASO. Nie wspominając o tym, że ASO często korzystają z
    usług "panów Mańków"...


    >> Jeżeli nie zaprzeczasz, to już krótka droga do stwierdzenia, że taka
    >> naprawa może (czywiście nie musi) być wykonania prawidłowo.
    > Stwierdzaj, co zechcesz i jakakolwiek krótka droga cię do tego doprowadzi.

    Ludzki pan... Pozwolił mi stwierdzać, co chcę... ;-) Spróbuj jednak rzeczowo
    odpowiadać, używanie jedynie złośliwości to kiepska argumentacja.

    >> A co zrobisz z uszkodzoną?
    > To zależy.
    > Od rodzaju uszkodzenia, od stopnia jej zużycia.

    Rozumiem, że w szczególnym przypadku akceptujesz naprawę opony. Wytłumacz mi
    zatem, w kilku słowach (jeśli potrafisz, bez złośliwości i przytyków - będę
    wdzięczny), dlaczego wg Ciebie naprawa opony (której stan wpływa przecież
    wprost na bezpieczeństwo) jest możliwa i przez Ciebie akceptowalna, a
    naprawa chłodnicy już nie? Zakładam oczywiście, że obie naprawy są wykonane
    zgodnie ze sztuką, przez doświadczonego fachowca, który uznał, że naprawa
    jest możliwa i daje na nią gwarancję.

    Pozdrawiam
    X











Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: