    From: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sens "spawania" chlodnicy
    Date: Mon, 21 Feb 2011 17:33:33 +0100

    Użytkownik ""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
    napisał w wiadomości news:iju2m0$55h$1@news.onet.pl...

    > Wydawało mi się, że dyskutujemy na poziomie,
    I słusznie ci się wydawało. Zawsze się dyskutuje na jakimś poziomie, z
    jednymi na takim, z drugimi na innym...
    Rzecz w tym, aby dobrać we właściwy sposób poziom do interlokutora.

    > wymieniamy zdania podparte doświadczeniem, przykładami. jak widzę zabrakło
    > Ci już argumentów i zaczynasz prowadzić wycieczki osobiste.
    Dlaczego miałbym wciąż tolerować niechluja, któremu nie chce się napisac
    posta w zgodzie z elementarnymi zasadami polszczyzny? Pisanie w ten sposób
    świadczy o lekceważeniu adresatów. Adresatów - podkreślam, nie tylko mnie,
    bo pisząc na grupę piszesz do grupy. Może ciebie takie nieuctwo nie razi,
    ale to twoja rzecz.

    > To mi się nie podoba.
    To mnie nie obchodzi.

    > Kolega podał dobry przykład
    Twoje zdanie. Wg mnie kompletnie nieadekwatny i bezmyślny. W dodatku nie
    wiadomo, czy prawdziwy. Co z tego, ze oddał do spawania kolektor? Nawet nie
    napisał co dalej, choc to i tak bez znaczenia.

    >, a Ty nie potrafiłeś rzetelnie i konstruktywnie go odeprzeć. Przeczytaj
    >kilka swoich ostatnich postów i zobacz,
    Ułóż chronologicznie i sam przeczytaj. Może zajarzysz.

    > jak zacząłeś drugą stronę dyskusji obrażać.
    Kto to jest "druga strona dyskusji"? Przecież tu stroną dyskusji jest każdy,
    kto zechce się do niej włączyć, nawet ty.

    > Nie masz już argumentów.
    Na szczęście to tylko twoja opinia.

    --
    Jotte