-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
Date: Tue, 14 Dec 2010 23:40:31 +0000 (UTC)
Organization: TR Newsportal [http://www.newsportal.one.pl]
Lines: 162
Message-ID: <941a3e6a05debd41cd1bc21cdb89d5e3$1@grupy.scigacz.pl>
References: <0b0e38f05855ec6654bb84acd6264b94$1@grupy.scigacz.pl>
<ie68ln$f26$1@inews.gazeta.pl>
<5dcee607cd2cee1ec7c37dc0a0ad8949$1@grupy.scigacz.pl>
<ie76p8$21h$1@inews.gazeta.pl>
<83cb4d30bd5e06ccc4f17b650ac425d8$1@grupy.scigacz.pl>
<ie7fnp$2rc$2@node1.news.atman.pl>
<8...@f...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1292370031 14797 85.232.234.178 (14 Dec 2010 23:40:31
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Dec 2010 23:40:31 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/4.0
X-HTTP-Posting-Host: abcj171.neoplus.adsl.tpnet.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:633015
[ ukryj nagłówki ]lesornapisal
> Wiem, zes pierwszy preclofob (pamietny small-talk w Lublinie)
Oooh, kogo widzę!:) Jestem wszechfobem, ale nie zapominaj kto Ci w tych
zamierzchłych czasach zdiagnozował uszkodzone łożysko w główce ramy:)
Takich rzeczy nie robi się ludziom, których się nie lubi;P
ale jak
> sobie dobrze przypomne dawne lata to mi swita, zes sam w kamizelce pod
> 2OO latal...
To prawda. Stare dobre czasy;) Dasz wiarę że jeszcze mam gdzieś w garażu
tą robioną na specjalne zamówienie kamizelkę? A teraz powiem Ci najlepsze
- moja żona jak jeździmy do roboty po dziś dzień zakłada na siebie coś
takiego... dobrze że siedzę z przodu i nie muszę tego oglądać ;)
> I do tematu:
Proszę bardzo:
> - czy baza jest stala jak podales w pierwszym poscie czy przewiduje
> sie jakas wedrowke?
6 dni na miejscu, z czego 5 dni jazdy + jeden dzień na odpoczynek albo
inne atrakcje. Można tam robić na prawdę sporo fajnych rzeczy.
> Wkolo komina mozna sobie polatac ale do ww Andorry i z powrotem przez
> Francje, to o tej porze roku slabo widze...
Motocykle jadą samochodem. Dwa dni wcześniej.
> Tym bardziej wycieczka do Saragossy. Na pewno nie w preclowym tempie
> lecz raczej na pelnej qrwie.
No już nie dramatyzuj, historia ludzkości zna precle zdrowo podkładające
do pieca...;)
> Co do kosztow, to przewidujesz w tej cenie samolot, transport moto,
> kwaterke, wikt i paliwo? Chyba za krotko.
Zrzutka obejmuje to co wyszczególnione poniżej. Nie ma w niej paliwa, bo
każdy motocykl pali inne ilości. Hotel to bed & breakfast, żarcie na
kolację trzeba kupić samemu, ale to lepiej, bo co wieczór można zjeść
gdzie indziej. Nie ma sensu rozbijać na składowe. Podejmujemy się tego
jako organizatorzy i powinno wydać przy zachowaniu poniższych warunków.
Jako że pojawiło się dużo zapytań, wszystko zebrałem w jeden esej i
wrzuciłem jako mały FAQ poniżej.
> samo paliwko 7 dni po min.dwa zbiorniki dziennie wychodzi ~
> 7x200=1400zl;
> przelot przy dobrym wietrze moze sie zamknie w obie strony w kwocie
> 500zl;
> transport motocykli 300? 400? 500?
> kwaterunek? 7x15 EURO=450
Nie znajdziesz sensownego noclegu za 15 euro... A przynajmniej nie w
porządnym standardzie.
> to juz widze blisko 3kzl a mial byc przewodnik i wiele innych milych
> rzeczy...
> Nie wspominam wcale o zakupach w Andorze, bo to kolejne 3 kola
Andora czasem lubi być zasypana śniegiem, podczas gdy cała okolica zalana
jest słońcem i ciepłem. Dlatego nie nastawiałbym się na zbyt mocne zakupy.
> W pierwszej chwili brzmialo zachecajaco...
> --
> pozdrawiam, lesor
Szczegóły: Termin: 23.01 – 30.01.2011
- lokalizacja bazy - Roses na Costa Brava
- przelot Polska (Poznań) – Hiszpania (Girona) – Polska
(Poznań)
- transport motocykla samochodem Polska - Hiszpania - Polska
- w okolicy są setki kilometrów wijących sie jak spaghetti dróg bardzo
dobrej jakości (foto poniżej)
- zakwaterowanie w bardzo dobrym hotelu w opcji B&B (trzeba doliczyć np.
kolacje, ale z uwagi na charakter wyjazdu trudno powiedzieć gdzie one będą
- na pewno ceny o tej porze w Hiszpanii nie zabijają)
- na życzenie dodatkowe atrakcje (skoki spadochronowe, enduro, sporty
wodne, itd)
- bardzo blisko do Barcelony, Saragossy, Andory i Francji. Punkty do
zobaczenia są do ustalenia, ale bardziej chodzi o pośmiganie po winklach,
niż zwiedzanie lokalnych muzeów.
- wsparcie techniczne na miejscu (warsztat techniczny + bus serwisowy w
pogotowiu)
- na miejscu przewodnik po trasach dobranych wedle preferencji uczestników
- i wiele innych bardzo miłych rzeczy
Uwagi:
Jest opcja wylotu np. z Gdańska, oraz Warszawy, ale opcje te wymagają
dopłaty (po prostu połączenia są droższe, lub trzeba polecieć dzień
później / wcześniej co wymaga z kolei dodatkowych noclegów).
Do kosztów poza wieczornym wyżywieniem doliczyć należy cenę paliw. Benzyna
kosztuje w ES praktycznie tyle samo ile w PL.
Jak wspomniałem asfaltową alternatywą dla obozu offroadowego:
http://www.scigacz.pl/Offroad,w,Hiszpanii,...zime,14
323.html zresztą jeśli
chcesz zabrać się na enduro, to też nie ma problemu.
Trasy:
Planowane trasy obejmują odcinki 200-300 km dziennie. W przypadku jazdy po
górach to naprawdę dużo. Głównie lokalne drogi z pięknymi widokami w
górach z widokiem na morze. Nawierzchnie w Hiszpanii są znakomitej jakości.
Typ jazdy turystyczny, ale nie zamulający czyli ze sportowym zacięciem.
Natomiast na pewno nie mówimy o jakimś szalonym jeżdżeniu na kolanie itd.
W zależności od ilości uczestników możliwy podział na podgrupy. Ogólnie
rzecz biorąc nawet najszybsi muszą czekać na wolniejszych.
Trasy tego typu:
http://tinyurl.com/29nttdz
http://tinyurl.com/3xgsnvm
http://tinyurl.com/38zafu7
Motocykl:
Drogowy, od turystycznego enduro, do sportowego. Minimum 500cc pojemności
i 50KM mocy. Maszyna musi być zarejestrowana, w dobrym stanie technicznym.
Trasa to przede wszystkim typowe agrafki. Tempo właśnie dlatego raczej nie
będzie wysokie, a na takich drogach 500-tki nie jadą wolniej niż litry. Są
też szybsze kawałki.
Nawigacja:
Przewodnik będzie dysponował nawigacją GPS, każdy z uczestników dostanie
mapy papierowe i instrukcję jak w razie zagubienia się, chęci szybszego
powrotu itd. dotrzeć do hotelu. Nie zaszkodzi oczywiście mieć swojej mapy
z wgranymi mapami Francji i Hiszpanii.
Pogoda:
Temat w tamtym rejonie wahający się miedzy +25, a +5. Generalnie powinno
być 15, choć mają jakiś swój lokalny wariant halnego i gdy wieje od gór
jest po prostu zimno. Natomiast wtedy można przerzucić się bardziej na
południe. Costa Brawa jest generalnie rzecz biorąc najbardziej suchym
rejonem w Hiszpanii w okresie zimy.
Zabezpieczenie techniczne:
Na miejscu do dyspozycji uczestników będzie warsztat techniczny, gdzie
można dokonać napraw (jeśli będą takowe konieczne). W przypadku problemów
w pogotowiu będzie cały czas bus techniczny.
Wylot z Poznania (akurat jest tak w środku PL). Zbiórka sprzętu w Wawie bo
tu jest logistyka. Wiadomo natomiast, że można się dogadać i w przypadku
jeśli ktoś nie mieszka w Terespolu, to można zahaczyć, albo ustalić osobny
dowóz, bo dysponujemy w miarę mobilną logistyką.
Szacowany koszt: 2500zł
Cena ta może wahać się w jakimś tam zakresie, ponieważ w dużym stopniu
będzie ona zależała od ilości uczestników, szybkości rezerwacji biletów
itd.
pozdr,
Mariusz
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
Następne wpisy z tego wątku
- 15.12.10 10:08 Grzegorz Rogala
- 15.12.10 10:16 de Fresz
- 15.12.10 12:44 Grzybol
- 15.12.10 12:48 AZ
- 15.12.10 14:27 Lovtza
- 15.12.10 14:43 Roman Niewiarowski
- 15.12.10 15:01 Bartłomiej Kacprzak
- 15.12.10 15:14 KJ Siła Słów
- 15.12.10 15:15 Michał V-R
- 15.12.10 15:42 Lovtza
- 15.12.10 16:49 RadoslawF
- 15.12.10 17:13 Jacot
- 15.12.10 17:27 Ivam
- 15.12.10 17:29 Ivam
- 15.12.10 17:59 Marcin N
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Tymoteusz Sz.
- 2024-12-03 Re: Prezydent ułaskawia: Prezydent USA Biden (D) ułaskawia syna własnego
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=