  • Data: 2010-12-15 10:16:31
    Temat: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-14 19:26:41 +0100, "T.F." <t...@u...wp.pl> said:

    > PS:
    > A moze bardziej na poludnie (cieplej!)+wypozyczenie motorkow?
    > np: http://www.andaluciantrailtours.com/booking.html

    Z tym cieplej to różnie bywa. Byłem parę lat temu w Andaluzji (z 50 km
    od powyższej lokalizacji, w el Chorro) na przełomie stycznia i lutego i
    średnie temp. to było ok ~15 Ce, czyli o dziwo niespecjalnie lepiej niż
    w okolicach Barcelony (aż się zdziwiłem, bo myślałem że jest tam zimą
    zimniej). Ale swoją drogą, to dzięki za linka, mam już pomysł na
    następne wakacje ;-)

    de Fresz