  • Data: 2010-12-14 22:41:33
    Temat: Re: scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: lesor <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Gru, 11:08, AZ <artur.z> wrote:
> [...]

    Wiem, zes pierwszy preclofob (pamietny small-talk w Lublinie) ale jak
    sobie dobrze przypomne dawne lata to mi swita, zes sam w kamizelce pod
    2OO latal...

    I do tematu:
    - czy baza jest stala jak podales w pierwszym poscie czy przewiduje
    sie jakas wedrowke?
    Wkolo komina mozna sobie polatac ale do ww Andorry i z powrotem przez
    Francje, to o tej porze roku slabo widze...
    Tym bardziej wycieczka do Saragossy. Na pewno nie w preclowym tempie
    lecz raczej na pelnej qrwie.

    Co do kosztow, to przewidujesz w tej cenie samolot, transport moto,
    kwaterke, wikt i paliwo? Chyba za krotko.
    samo paliwko 7 dni po min.dwa zbiorniki dziennie wychodzi ~
    7x200=1400zl;
    przelot przy dobrym wietrze moze sie zamknie w obie strony w kwocie
    500zl;
    transport motocykli 300? 400? 500?
    kwaterunek? 7x15 EURO=450
    to juz widze blisko 3kzl a mial byc przewodnik i wiele innych milych
    rzeczy...
    Nie wspominam wcale o zakupach w Andorze, bo to kolejne 3 kola.

    W pierwszej chwili brzmialo zachecajaco...
    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300 Rossynant