  • Data: 2010-12-14 21:53:45
    Temat: Re: scigacz.pl (by3o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacotnapisal

    Zdaje sie jednak, ze jedynym okresem wzglednego spokoju od
    > wystepow tego rodzaju byl okres dzialania cancelbota wiec trudno
    > ocenic skutecznosc podjetych na scigaczu dzialan. Zupelnie niedawne
    > przypadki wskazuja, ze nie jest dobrze a nawet jest niedostatecznie z
    > tymi dzialaniami.

    Czy problem da się jakoś skwantyfikować? Czy ktoś jest w stanie określić
    ile jest nazwijmy to "uciążliwych" postów z czytnika Ścigacza dziennie,
    tygodniowo, miesięcznie? Bo z Waszych wypowiedzi można wywnioskować, że co
    drugi, albo co trzeci post to jakieś dyrdymały pisane przez małolatów.
    Tymczasem przejrzałem parę tematów wstecz i widzę, że tu prawie nikt nie
    pisze z czytnika. Dopiero ja tutaj trochę rozkręciłem stypę ;)

    > Gdybys mial na ten temat cos konkretnego do powiedzenia, byloby
    > ciekawie. Cala reszte mogles sobie darowac bo byla nie na temat.

    Rozumując tym tokiem nie sposób nie dojść do wniosku że sam także mógłbyś
    sobie darować tego posta, bo jest wybitnie nie na temat. W końcu wątek
    dotyczy wyjazdu motocyklowego do Hiszpanii...

    Pozdr,
    Mariusz