  • Data: 2010-12-14 20:09:37
    Temat: Re: scigacz.pl (by3o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miszelnapisal
    Zwlaszcza ze sam piszesz ze problem jest
    > teraz duzo mniejszy (a ja go w ogole nie widze).

    No właśnie ja przychodząc tutaj też nie bardzo wiem o co chodzi. Widocznie
    niektórzy nie potrafią odnotować zmian które zaszły. Można tysięczny raz
    zapytać o to co najlepsze na I moto, można zadawać durne pytania do czego
    jest pokrętło po prawej stronie, a po co dźwignia z lewej itd. Można
    korzystać z czytnika Opery, Onetu, Gazety itd. No ale skorzystanie z
    czytnika Ścigacz.pl grozi linczem... ludzie, powagi odrobina.

    Zamiast wyciszac
    > konflikt, jeszcze sie go nakreca.

    Właśnie nie można tego wyciszać. Skoro już rozmawiamy to sobie wyjaśnijmy
    sprawę. Jak ktoś wyżej zauważył - ze strony zaciekłych wrogów Ścigacza nie
    padają żadne merytoryczne argumenty. Albo animozje, albo jakieś
    odgrzewane, naciągane kotlety. Życie uczy, że tam gdzie przegrywa rozum i
    zdrowy rozsądek, zaczynają budzić się jakieś upiory;)

    Pozdr,
    Mariusz