  • Data: 2010-12-14 18:53:25
    Temat: Re: scigacz.pl (by?o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miszel" <m...@i...krakow.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:027de3df-67b5-48ef-8627-7f633c999947@w1
    7g2000yqh.googlegroups.com...
    > jest normalne - dorosna, to zmadrzeja. Wisly kijem nie zawrocisz.
    > Jeszcze raz: dla mnie, zwyklego czytacza z zewnatrz, bez znajomosci
    > calej zawilej waszej historii oba fora: precel
    > i scigacz sa bardzo podobne. Co do ilosci smieci rowniez...

    A ile postow na preclu jest podlinkowanych ze sikacza?

    > Przeczytalem twoje zarzuty i ich nie rozumiem. Precel obsmiewa
    > scigacza, bo scigacz obsmiewa precla.

    Nie. Zle zrozumiales. Poczytaj archiwum to zrozumiesz.

    Jesli Ci sie nie chce - to jakoze mam dobry dzien to Ci wyjasnie:
    chodzi o to, ze sikacz podpinal sie pod precle i wielu ludzi piszacych na
    sikacza nie kumalo, ze pisza na grupe usernetowa. Fora internetowe sa
    moderowane i posty tych uzytkownikow, ktorzy pisza glupoty zostalyby
    wylapane przez moderatorow/administratorow i bylyby kasowane. Na
    preclu/sikaczu nie byly. Caly precel zalewany byl glupotami podobnymi do
    postow na 4chanie, bo nikt tego nie pilnowal, a w przeciwienstwie do
    onetu/gazety itp. nie trzeba bylo sie rejestrowac.

    To tak w wielkim skrocie - sprawa jest troszeczke bardziej zawila.

    W tej chwili nie jest juz tak zle, z tego co mi wiadomo trzeba sie
    zarejestrowac, zeby pisac posty z sikacza na precle + doszlo osobne forum
    sikacza, ale i tak jesli wejdziesz na scigacz.pl i klikniesz na "grupy
    dyskusyjne" to masz dostep do precla, ale trzeba sie troszeczke naszukac
    jaka to grupa i pytanie za 100ptk. dlaczego nie ma dostepu do innych grup?
    IMHO pojawia sie sugestia, ze to grupa scigacza - a tak nie jest.

    --
    pzdr:
    Ivam