  • 21. Data: 2012-07-04 15:29:36
    Temat: Re: ściema w CV
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michał,

    Wednesday, July 4, 2012, 3:11:21 PM, you wrote:

    > Przypadkiem nie napisz sobie: umiejętność korzystania z Internetu.
    > http://www.google.pl/search?q=cv+elektryk

    Czy Ty naprawdę nie widzisz, że to troll?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2012-07-04 16:18:02
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > mogą mi Panowie pomóc? trzeba naściemniać w CV na stanowisko elektryk -
    > jako, że elektryk ze mnie żaden to potrzebuję wsparcia... a przydały by
    > się jeszcze jakieś stronki z których można by przygotować gadkę na
    > rozmowę...

    Tu ci nie pomogą, bo tu same złe ludzie są. Może znajdziesz pomoc na
    świetnym portalu społecznościowym http://e-serwis.org

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 23. Data: 2012-07-04 16:19:16
    Od: bartekltg <b...@g...com>

> [...]
    > jako, że elektryk ze mnie żaden to potrzebuję wsparcia... a przydały by
    > się jeszcze jakieś stronki z których można by przygotować gadkę na

    Przecież wiesz. Musisz naściemniać, że jesteś europejczykiem
    wiernym poddanym [tu lista polityków]. Zanim się zorientują
    zrobisz IM blackouta ze Strasburga po Brukselę (nie, żeby to
    jakoś daleko było).

    pzdr
    bartekltg

  • 24. Data: 2012-07-04 17:31:45
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    > Czy Ty naprawdę nie widzisz, że to troll?

    Ja się tam Trola ani Baby Jagi nie boję. Ty widzę też nie...

    --
    Michał

  • 25. Data: 2012-07-04 17:38:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mario,

    Wednesday, July 4, 2012, 4:18:02 PM, you wrote:

    > Tu ci nie pomogą, bo tu same złe ludzie są. Może znajdziesz pomoc na
    > świetnym portalu społecznościowym http://e-serwis.org

    Przestań - tam taki ruch panuje, że nikt nie ma czasu odpowiadać.
    Wiesz ilu luserów tam czeka na odpowiedź o rezystor do diody LED?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2012-07-04 19:40:33
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Robert R" <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > -Nie boisz się porażenia prądem.
    > -Prawo jazdy kategorii B (w trakcie kursu)
    > -Mieszkasz niedaleko rozdzielni WN.
    > -Lubisz obserwować wyładowania atmosferyczne
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    Niech jeszcze dopisze, że Czernobyl to sam wyłączał,
    od razu ma pracę na kierowniczym stanowisku.

  • 27. Data: 2012-07-04 23:54:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    identyfikator: 20040501 pisze tak:

    > a na poważnie, możecie przepisać mi kilka punktów ze swoich
    > elektrycznych CV?

    - experienced in drilling 80mm holes in concrete without use any power
    tools

    --
    Piter

  • 28. Data: 2012-07-05 09:02:33
    Od: K <...@...c>

    > Czy Ty naprawdę nie widzisz, że to troll?

    ok, a jak odrozniasz trolla od chorego psychicznie?

  • 29. Data: 2012-07-05 09:29:06
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    PiteR wrote:

    > - experienced in drilling 80mm holes in concrete without use any power
    > tools

    ROTFL

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 30. Data: 2012-07-05 14:35:45
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    K <...@...c> wrote:

    > ok, a jak odrozniasz trolla od chorego psychicznie?

    Często zależy od punktu widzenia. Nie jestem jego lekarzem, więc dla mnie
    to troll. To czy jest chory czy zwyczajnie tępy to sprawa dla jego lekarza.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/