  • 11. Data: 2012-07-04 13:41:04
    Temat: Re: ściema w CV
    Od: "Robert R" <c...@W...gazeta.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):

    > mogą mi Panowie pomóc? trzeba naściemniać w CV na stanowisko elektryk -
    > jako, że elektryk ze mnie żaden to potrzebuję wsparcia... a przydały by się
    > jeszcze jakieś stronki z których można by przygotować gadkę na rozmowę...

    Oczywiście, możesz nadmienić parę słów o swojej trudnej sytuacji rodzinno -
    ekonomicznej, przyznać się, że jesteś synem słynnego Elektryka Wysokich
    Napięć,podać linka do ojca :
    http://www.youtube.com/watch?v=b35kYa4eq0g

    Pracę wtedy masz zapewnioną, aczkolwiek mogę zaproponować wcześniejsze
    paromiesięczne szkolenie w Zakładzie Energetycznym (Zamkniętym) - możesz iść
    w to śmiało.

  • 12. Data: 2012-07-04 13:53:05
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 04.07.2012 10:32, identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > jako, że elektryk ze mnie żaden to potrzebuję wsparcia... a przydały by
    > się jeszcze jakieś stronki z których można by przygotować gadkę na

    https://groups.google.com/forum/#!searchin/pl.praca.
    szukana/identyfikator:$2020040501

    To w końcu elektryk, czy elektronik ? ;-)

  • 13. Data: 2012-07-04 13:56:17
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > To w końcu elektryk, czy elektronik ? ;-)

    wszystko w jednym, ekspert dodam...

  • 14. Data: 2012-07-04 14:05:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

    Wednesday, July 4, 2012, 1:53:05 PM, you wrote:

    [...]

    > https://groups.google.com/forum/#!searchin/pl.praca.
    szukana/identyfikator:$2020040501
    > To w końcu elektryk, czy elektronik ? ;-)

    On się śmie nazywać elektronikiem?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2012-07-04 14:28:14
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to było niezłe: Message-ID: <jmrbfn$edh$1@inews.gazeta.pl>
    sekundę po moim, europejski wolny rynek globalny - tfu, tfu, tfu...

  • 16. Data: 2012-07-04 14:42:28
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    K wrote:

    > i jeszcze moze dodac link do jutube, na ktorym rzuca galezie na
    > linie
    > w/s napiecia i go prad nie kopie!

    > i ze umie naladowac akumulator

    > i sie nie boi jak brzeczy
    jak jeszcze doda że to GPZ to będzie dopiero jazda

  • 17. Data: 2012-07-04 14:57:24
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a na poważnie, możecie przepisać mi kilka punktów ze swoich elektrycznych
    CV?

  • 18. Data: 2012-07-04 15:11:21
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    > a na poważnie, możecie przepisać mi kilka punktów ze swoich
    > elektrycznych CV?

    Przypadkiem nie napisz sobie: umiejętność korzystania z Internetu.
    http://www.google.pl/search?q=cv+elektryk

    --
    Michał

  • 19. Data: 2012-07-04 15:14:34