  • 31. Data: 2012-07-05 20:48:45
    Temat: Re: ściema w CV
    Od: "Wojtek B." <i...@k...onet.pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    news:jt3e69$mhf$1@inews.gazeta.pl...

    > ok, a jak odrozniasz trolla od chorego psychicznie?

    ...a tam , Troll , chory psychicznie , inwektyw worek i żarcików
    niesmacznych
    a ja tu wiedze tatusia co do synka prawi:
    -Jak to syneczku - pracy nie możesz znaleźć -dyplom z wyróżnieniem ,
    uczelnia dobra ,pół roku siedzisz i nic , przecie to trywialnie proste, ja w
    twoim wieku.... , mówisz że już tyle razy próbowałeś , że mógłbyś Sie na tym
    doktoryzować - przesadzasz - to ja ci pokaże że znajdę pracę w ciągu
    tygodnia , no pokaż ,co tam masz w swoim CV .... ,no nie ... z takim CV ja
    bym cię nawet na sprzątacza nie przyjął. coś trzeba dodać , z większym
    rozmachem , a nie prostackie urodzony , ukończył i jest ... no to powiedz
    co tam umiesz po tych studiach, to wpiszemy , mówisz że tak na prawdę to
    zawodowo nic konkretnego , ale lutować umiesz ? widziałeś tylko na
    praktykach - to jednak coś trzeba pościemniać, znajdziemy w internecie
    ....cienko .. , ....na elektrodę nie ma co iść tam Cię zbanują zanim
    dotkniesz klawiatury , ale jest taka fajna grupa dyskusyjna jak pamiętam -
    pl.misc.elektronika , sami życzliwi ludzie tam siedzą , zobaczysz pomogą

    WB.
    --
    Dla mnie ,nie jest najważniejsze co do mnie mówisz , ale jak to mówisz.

  • 32. Data: 2012-07-06 00:00:04
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > Dajesz się trollowi wciągnąć w rozmowę. Przecież to jawna prowokacja.

    Jaja sobie robisz? identyfikator i prowokacja? On nie wie co to
    prowokacja, a jak będzie się chciał dowiedzieć to zaraz na grupie zapyta.
    On ma tak poważnie.

  • 33. Data: 2012-07-06 02:02:58
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jt0v3o$e4o$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > jako, że elektryk ze mnie żaden to potrzebuję wsparcia... a przydały by
    > się jeszcze jakieś stronki z których można by przygotować gadkę na

    Niech Ci panie pomogą. W razie problemów daj dupy prezesowi.
    Módl się, żeby to była kobieta.... Nie żebym rasistą był...

    Feromon

  • 34. Data: 2012-07-09 02:02:21
    Od: " MH" <l...@W...gazeta.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > jeszcze jakieś stronki z których można by przygotować gadkę na rozmowę...

    Dawaj kolejne wesołe wątki!! Pomimo że trollujesz, można się ubawić!!

    MH

  • 35. Data: 2012-07-12 12:38:13
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Wojtek B." napisał:

> [...]
    > -Jak to syneczku - pracy nie możesz znaleźć -dyplom z wyróżnieniem ,
    > uczelnia dobra ,pół roku siedzisz i nic , przecie to trywialnie proste, ja

    Nieuk zaśmiecający internet jest gorszy od najgorszego trolla. PLONK głupku.

    Remek