  • 1. Data: 2012-07-04 10:32:59
    Temat: ściema w CV
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mogą mi Panowie pomóc? trzeba naściemniać w CV na stanowisko elektryk -
    jako, że elektryk ze mnie żaden to potrzebuję wsparcia... a przydały by się
    jeszcze jakieś stronki z których można by przygotować gadkę na rozmowę...

  • 2. Data: 2012-07-04 10:34:49
    Temat: Re: ściema w CV
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 4 Jul 2012 10:32:59 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

> [...]
    > jeszcze jakieś stronki z których można by przygotować gadkę na rozmowę...

    Z ciebie nie jest żaden elektyk, z Ciebie jest osioł.

  • 3. Data: 2012-07-04 10:49:46
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > jako, że elektryk ze mnie żaden to potrzebuję wsparcia... a przydały by
    > się jeszcze jakieś stronki z których można by przygotować gadkę na

    Ale po co, jak to twoje ściemnianie szybko wyjdzie? I daj boże, żeby
    tylko utratą pracy się skończyło.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 4. Data: 2012-07-04 10:55:32
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    narazie w sens nie wnikajmy, chodzi tylko o kilka ciekawych punktów w CV...

  • 5. Data: 2012-07-04 11:05:52
    Od: Imię i nazwisko <e...@e...com>

    > narazie w sens nie wnikajmy, chodzi tylko o kilka ciekawych punktów w CV...

    napisz ze od 20 lat drutujesz bezpieczniki i jeszcze nigdy nie miales
    reklamacji.

  • 6. Data: 2012-07-04 11:22:34
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 04.07.2012 10:32, identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > jako, że elektryk ze mnie żaden to potrzebuję wsparcia... a przydały by
    > się jeszcze jakieś stronki z których można by przygotować gadkę na

    napisz że jeszcze Cie nigdy prąd nie kopną, co zgodnie z powiedzeniem
    "elektryka prąd nie tyka" implikuje że jesteś elektrykiem od urodzenia...

  • 7. Data: 2012-07-04 11:26:06
    Od: "Robert R" <c...@W...gazeta.pl>

    -Nie boisz się porażenia prądem.
    -Prawo jazdy kategorii B (w trakcie kursu)
    -Mieszkasz niedaleko rozdzielni WN.
    -Lubisz obserwować wyładowania atmosferyczne

  • 8. Data: 2012-07-04 11:26:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grejon,

    Wednesday, July 4, 2012, 10:49:46 AM, you wrote:

    > Ale po co, jak to twoje ściemnianie szybko wyjdzie? I daj boże, żeby
    > tylko utratą pracy się skończyło.

    Dajesz się trollowi wciągnąć w rozmowę. Przecież to jawna prowokacja.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2012-07-04 11:41:20
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    zalecam stanowcze leczenie, po pro europejsku...

  • 10. Data: 2012-07-04 13:32:10
    Od: K <...@...c>

    W dniu 04-07-2012 11:26, Robert R pisze:
    > -Nie boisz się porażenia prądem.

    i jeszcze moze dodac link do jutube, na ktorym rzuca galezie na linie
    w/s napiecia i go prad nie kopie!

    > -Prawo jazdy kategorii B (w trakcie kursu)

    i ze umie naladowac akumulator

    > -Mieszkasz niedaleko rozdzielni WN.

    i sie nie boi jak brzeczy

    > -Lubisz obserwować wyładowania atmosferyczne

    w paralizatorze...