  • Data: 2009-06-13 20:39:49
    Temat: Re: samsung sgh-i600 - warto?
    Od: "tomek" <t...@n...mam> szukaj wiadomości tego autora

    > może jakiś posiadacz udzieli mi całkiem subiektywnych wskazówek czy
    > warto...
    > a jeżeli warto - gdzie w jakiejś sieciówce można go dorwać i za ile...
    > poczytałem trochę o nim i zachorowało mi się...

    Z nowym może być ciężko ale na allegro pewnie za 300 zł. można kupić. Jak
    się znasz można sobie wgrać windows mobile 6.0 lub 6.1 (
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=493
    663 ). Ogólnie dobry
    wyświetlacz, zdjęcia raczej marne ale dla mnie do domowych zastosowań
    ujdzie, nagrania video na telefonie wygląda ok ale w pc już marna jakość,
    odtwarza wszystko przy użyciu coreplayera - no oprócz HD ;), rss, email,
    youtube, javę trzeba zainstalować, brak GPS, skype nie działa prawidłowo
    chyba że przez fringa, WiFi, HSDPA, bateria (sztuk 2) trzyma w zależności od
    tego co się robi góra kilka dni, po wgraniu sterowników obsługuje karty
    microSDHC, ogólnie komputerek z 200 Mhz procesorem. Do poczytania
    http://pdaclub.pl/forum/index.php?board=126.0
    http://www.mojplay.pl/samsung-sgh-i600-vf26.htm http://i600.lua.pl/ .