  • 1. Data: 2009-06-13 17:02:05
    Temat: samsung sgh-i600 - warto?
    Od: pete <d...@o...pl>

    może jakiś posiadacz udzieli mi całkiem subiektywnych wskazówek czy warto...
    a jeżeli warto - gdzie w jakiejś sieciówce można go dorwać i za ile...
    poczytałem trochę o nim i zachorowało mi się...

  • 2. Data: 2009-06-13 18:32:21
    Temat: Re: samsung sgh-i600 - warto?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    pete pisze:
> [...]
    > a jeżeli warto - gdzie w jakiejś sieciówce można go dorwać i za ile...
    > poczytałem trochę o nim i zachorowało mi się...

    Bardzo fajny telefon z fizyczna klawiatura. Wady mulasty jak kazdy WM,
    bez dotykowy i gowniana bateria "duza maks 2 dni". U mnie robi za
    kawalek internetu z Opera Mini bo oczywiscie Opera Mobile i IE to
    pasztety jakich malo.

  • 3. Data: 2009-06-13 20:17:54
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

> [...]
    > bez dotykowy i gowniana bateria "duza maks 2 dni". U mnie robi za
    > kawalek internetu z Opera Mini bo oczywiscie Opera Mobile i IE to

    A o Iris i SkyFire słyszał? Próbował? A co to różnorodność to pewnie nie
    wiem bo w świecie Jobsa to słowo zabronione.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 4. Data: 2009-06-13 20:36:24
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    pete pisze:
> [...]
    > a jeżeli warto - gdzie w jakiejś sieciówce można go dorwać i za ile...
    > poczytałem trochę o nim i zachorowało mi się...

    ja sie nad nim zastanawiałem, ale wybrałem samsunga i780przez:
    ( tu masz różnice)
    wolniejszy procesor
    brak touchpada ( to akurat moze byc zaleta)

    Po pół roku korzystania z podobnego telefonu, mogę go polecić wszystkim
    tym którzy nie potrzebują wielkiego wyświetlacza. Klawiatura umożliwia
    szybkei pisanie, sprawne pisanie i oszczędza miejsce na ekranie.
    kalwiatura umożliwia sprawne posługiwanie sie urządzeniem jako telefonem
    na słońcu, gdzie jest bardzo słaba widoczność wyświetlanych klawiatur.
    Klawiatura umożliwia skuteczne korzystanie ze "speed diala". To jeszcze
    nic. pod każdym klawiszem (np. long pess) mozesz mieć ukryty jakiś
    program- o ile potrzebujesz. Podstawa chyba - szybki sms, szybki
    appointment. NA tym telefonie spotkanie w kalendarzu wpiszesz szybciej
    niż w papierowy kalendarz.
    poczytaj:

    http://www.gsmarena.com/samsung_i600-review-156.php
    i na polskim
    http://pdaclub.pl/forum/index.php?board=119.0

    Tam bezeisz miał informacje z pierwszej ręki

    ToMasz

  • 5. Data: 2009-06-13 20:39:49
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

> [...]
    > a jeżeli warto - gdzie w jakiejś sieciówce można go dorwać i za ile...
    > poczytałem trochę o nim i zachorowało mi się...

    Z nowym może być ciężko ale na allegro pewnie za 300 zł. można kupić. Jak
    się znasz można sobie wgrać windows mobile 6.0 lub 6.1 (
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=493
    663 ). Ogólnie dobry
    wyświetlacz, zdjęcia raczej marne ale dla mnie do domowych zastosowań
    ujdzie, nagrania video na telefonie wygląda ok ale w pc już marna jakość,
    odtwarza wszystko przy użyciu coreplayera - no oprócz HD ;), rss, email,
    youtube, javę trzeba zainstalować, brak GPS, skype nie działa prawidłowo
    chyba że przez fringa, WiFi, HSDPA, bateria (sztuk 2) trzyma w zależności od
    tego co się robi góra kilka dni, po wgraniu sterowników obsługuje karty
    microSDHC, ogólnie komputerek z 200 Mhz procesorem. Do poczytania
    http://pdaclub.pl/forum/index.php?board=126.0
    http://www.mojplay.pl/samsung-sgh-i600-vf26.htm http://i600.lua.pl/ .

  • 6. Data: 2009-06-13 20:45:47
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > Z nowym może być ciężko ale na allegro pewnie za 300 zł. można kupić. Jak

    nowe leza w selgrosie po 400 zl brutto

  • 7. Data: 2009-06-14 07:16:20
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Używam od pół roku - bardzo dobry smartfon. Mały, smukły, solidnie
    wykonany, klawiatura nawet całkiem wygodna, ekran dobrej jakości.
    Doskonały jako modem do laptopa. Jakość dźwięku na oryginalnych
    słuchawkach nawet całkiem przyzwoita. :)

    Gorzej z aparatem w porównaniu ze współczesnymi "fotograficznymi"
    komórkami, ale i tak o wiele, wiele lepiej niż w większości palmfonów
    jakie dostaniesz za tą cenę. ;)

  • 8. Data: 2009-06-14 07:58:25
    Od: pete <d...@o...pl>

    Michal pisze:

    > nowe leza w selgrosie po 400 zl brutto

    czy ktoś z wrocławia może potwierdzić dostępność i cenę? i czy normalnie
    na sklepie czy w jakimś pasażu przy markecie? bo mam 150 km ale bym się
    wybrał jeżeli są...

  • 9. Data: 2009-06-14 11:37:14
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

    > czy ktoś z wrocławia może potwierdzić dostępność i cenę? i czy normalnie
    > na sklepie czy w jakimś pasażu przy markecie? bo mam 150 km ale bym się
    > wybrał jeżeli są...

    osobiście zastanowił bym się nad wersją i780 ale sporo więcej kosztuje.

  • 10. Data: 2009-06-14 13:09:29
    Od: pete <d...@o...pl>

    tomek pisze:

    > osobiście zastanowił bym się nad wersją i780 ale sporo więcej kosztuje.
    no i dlatego dyskwalifikacja.
    400-500 pln moge wydac, na wiecej szkoda domowego budzetu.