  • Data: 2009-06-13 20:36:24
    Temat: Re: samsung sgh-i600 - warto?
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pete pisze:
    > może jakiś posiadacz udzieli mi całkiem subiektywnych wskazówek czy
    > warto...
    > a jeżeli warto - gdzie w jakiejś sieciówce można go dorwać i za ile...
    > poczytałem trochę o nim i zachorowało mi się...

    ja sie nad nim zastanawiałem, ale wybrałem samsunga i780przez:
    ( tu masz różnice)
    wolniejszy procesor
    brak touchpada ( to akurat moze byc zaleta)

    Po pół roku korzystania z podobnego telefonu, mogę go polecić wszystkim
    tym którzy nie potrzebują wielkiego wyświetlacza. Klawiatura umożliwia
    szybkei pisanie, sprawne pisanie i oszczędza miejsce na ekranie.
    kalwiatura umożliwia sprawne posługiwanie sie urządzeniem jako telefonem
    na słońcu, gdzie jest bardzo słaba widoczność wyświetlanych klawiatur.
    Klawiatura umożliwia skuteczne korzystanie ze "speed diala". To jeszcze
    nic. pod każdym klawiszem (np. long pess) mozesz mieć ukryty jakiś
    program- o ile potrzebujesz. Podstawa chyba - szybki sms, szybki
    appointment. NA tym telefonie spotkanie w kalendarzu wpiszesz szybciej
    niż w papierowy kalendarz.
    poczytaj:

    http://www.gsmarena.com/samsung_i600-review-156.php
    i na polskim
    http://pdaclub.pl/forum/index.php?board=119.0

    Tam bezeisz miał informacje z pierwszej ręki

    ToMasz