eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmsamsung galaxy s4 mini - jaki soft do podlaczenia do laptopa? › Re: samsung galaxy s4 mini - jaki soft do podlaczenia do laptopa?
  • Data: 2016-04-15 10:22:20
    Temat: Re: samsung galaxy s4 mini - jaki soft do podlaczenia do laptopa?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-14 o 14:33, 1634Racine pisze:

    > to jest to zapewne ->
    > http://www.programosy.pl/program,android-sms-backup-
    restore.html
    > z tej www przenosi mnie tutaj
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ri
    teshsahu.SMSBackupRestore

    > - "zainstaluj".... i co dalej? :) Cos mi sie zdaje, ze to sie instaluje
    > w tel i dlatego z poziomu tel trzeba dostac sie przegladarkowo do
    > zainstalowania.
    > Tylko: jakies konto na google chce ode mnie. O jakie konto chodzi...?
    > cholera, nigdy nie dzialalem smartfonowo, uciekalem od androidow gdzie
    > pieprz.

    Jeśli nie masz jeszcze :) konta na gmail, lub chcesz, żeby pozostało
    nieskojarzone z Twoim telefonem (będzie trudno), to załóż sobie jakieś
    celowe konto na gmailu (nawet z poziomu telefonu) i ono będzie Ci służyć
    jako miejsce na backup kontaktów, notatek i jako dysk google.
    Konto jest Ci potrzebne do dostępu go Google Play, czyli sklepu z apkami.
    SMS Bacup&Restore to apka na telefon jak słusznie zauważyłeś :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om