-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1...@m...org>
<a...@n...neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<nju176h847se$.dlg@myjk.org> <n3joj9$8oj$1@usenet.news.interia.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<565f3a88$0$22841$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<56602f20$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<n3u0cn$jq4$1@node1.news.atman.pl>
<5662caee$0$703$65785112@news.neostrada.pl>
<n3upvq$3ob$1@node2.news.atman.pl>
<56636e43$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
<dxt00inepvud.pw6d2m1jpau3$.dlg@40tude.net>
Subject: Re: samoczynne przyspieszanie
Date: Mon, 7 Dec 2015 00:19:08 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 151206-0, 06.12.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 78
Message-ID: <5664c188$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1449443720 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 646 89.72.242.154:4431
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573521
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:dxt00inepvud.pw6d2m1jpau3$.dlg@40tude.net...
> Dnia Sun, 6 Dec 2015 00:11:32 +0100, yabba napisał(a):
>
>> Ja sprawdzałem dwukrotne hamowanie z 200 do 50 dla najtańszych klocków
>> jakie
>> wtedy kupiłem. Przy drugim hamowaniu pedał robił sie taki gumowaty.
>> Ciśnie
>> się mocniej niż przy pierwszym hamowaniu, a efekty słabsze.
>
> Efekty słabsze, ale nadal hamulec pewnie się zablokuje przy użyciu
> odpowiednio większej siły na pedale.
> Do takiego zgrzania hamulców że prawie przestają hamować to jeszcze kawał
> drogi.
Przy drugim hamowaniu ABS stukał coraz rzadziej. Ciekawe czy przy trzecim
hamowaniu w ogóle by się odezwał? Już nie sprawdzałem trzeciego hamowania.
>
> Prawdziwy problem to się robi chyba dopiero jak płyn hamulcowy zaczyna
> wrzeć w cylinderku, a to tak bardzo szybko nie następuje.
>
>>> Nie wydaje mi się. Jeśli już to wynika to raczej z jakiejś awarii. Jak
>>> zdusisz silnik, to raczej sam ponownie się nie odpali.
>>>
>>
>> Miałem na myśli zgaszenie silnika przyciskiem START/STOP. Kierowca wciska
>> STOP, a komputer to ignoruje, ponieważ przy 120 MPH to bez sensu wyłaczać
>> silnik (tak myślał programista sterownika).
>
> Bo co może mieć na myśli kierowca naciskając podczas jazdy przycisk,
> którym
> zawsze na postoju gasił silnik?
>
> Brzmi prawie jak to co może mieć na myśli pilot naciskający przycisk
> UCHOD,
> podczas pracy autopilota w trybie nawigacyjnym, którym zawsze w trybie
> lądowania mógł włączyć operację automatycznego poderwania samolotu do
> góry.
Dla mnie było to mistrzostwo świata, jak o tym czytałem, w przyjmowaniu
bzdurnych założeń przez projektantów samolotu. Uzależnili działanie funkcji,
można powiedzieć ewakuacyjnej, od prawidłowego działania ILS-a na lotnisku i
w samolocie.
Nie wiem czy to założenie uprościło im projektowanie elektroniki czy był to
zwykły brak przezorności.
Kiedyś czytałem o wypadku maszyny "zachodniej" i tam też były podobne
niekonsekwencje w działaniu elektroniki. To było coś w stylu, że ciągu
silników nie można było dać po prostu na maksimum, ale najpierw należało
ciąg zmniejszyć do minimum, wyłączyć autopilota, i dopiero pchnąć na
maksimum.
>
>>>> Nie dowiemy się przyczyny, bez przebadania dokładnie tej wersji Lexusa.
>>>
>>> A wtedy pewnie się okaże, że pedał się zablokował i kierownik
>>> spanikował.
>>
>> Dywanik się przesunął?
>
> No to jest chyba mimo wszystko najczęstsza przyczyna tych samochodów co to
> się wymykają spod kontroli.
Z opowiadań rodziny i znajomych słyszałem jeszcze o przypadkach utraty
panowania nad pojazdem w przypadku ugrzęźnięcia nogi obutej w gumowce
pomiędzy pedałami w maluchu oraz o próbie prowadzenia Skody 100 bez fotela
kierowcy, siedząc tylko na skrzynce po jabłkach.
> Dawno dawno temu ludzie przekręcali kluczyk i silnik gasł, ale komuś
> przeszkadzało.
Kluczyk? Fuj! Jakie to nienowoczesne!
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 07.12.15 07:03 Shrek
- 07.12.15 12:03 yabba
- 07.12.15 13:37 yabba
- 07.12.15 15:26 Shrek
- 07.12.15 15:39 yabba
- 07.12.15 20:22 Shrek
- 07.12.15 23:06 Tomasz Pyra
- 08.12.15 01:31 yabba
- 08.12.15 07:54 Shrek
- 08.12.15 10:05 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=