eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamoczynne przyspieszanieRe: samoczynne przyspieszanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1...@m...org>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <nju176h847se$.dlg@myjk.org> <n3joj9$8oj$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <565f3a88$0$22841$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <56602f20$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <n3u0cn$jq4$1@node1.news.atman.pl>
    <5662caee$0$703$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3upvq$3ob$1@node2.news.atman.pl>
    <56636e43$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
    <dxt00inepvud.pw6d2m1jpau3$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: samoczynne przyspieszanie
    Date: Mon, 7 Dec 2015 00:19:08 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 151206-0, 06.12.2015), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 78
    Message-ID: <5664c188$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1449443720 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 646 89.72.242.154:4431
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573521
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    news:dxt00inepvud.pw6d2m1jpau3$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sun, 6 Dec 2015 00:11:32 +0100, yabba napisał(a):
    >
    >> Ja sprawdzałem dwukrotne hamowanie z 200 do 50 dla najtańszych klocków
    >> jakie
    >> wtedy kupiłem. Przy drugim hamowaniu pedał robił sie taki gumowaty.
    >> Ciśnie
    >> się mocniej niż przy pierwszym hamowaniu, a efekty słabsze.
    >
    > Efekty słabsze, ale nadal hamulec pewnie się zablokuje przy użyciu
    > odpowiednio większej siły na pedale.
    > Do takiego zgrzania hamulców że prawie przestają hamować to jeszcze kawał
    > drogi.

    Przy drugim hamowaniu ABS stukał coraz rzadziej. Ciekawe czy przy trzecim
    hamowaniu w ogóle by się odezwał? Już nie sprawdzałem trzeciego hamowania.

    >
    > Prawdziwy problem to się robi chyba dopiero jak płyn hamulcowy zaczyna
    > wrzeć w cylinderku, a to tak bardzo szybko nie następuje.
    >
    >>> Nie wydaje mi się. Jeśli już to wynika to raczej z jakiejś awarii. Jak
    >>> zdusisz silnik, to raczej sam ponownie się nie odpali.
    >>>
    >>
    >> Miałem na myśli zgaszenie silnika przyciskiem START/STOP. Kierowca wciska
    >> STOP, a komputer to ignoruje, ponieważ przy 120 MPH to bez sensu wyłaczać
    >> silnik (tak myślał programista sterownika).
    >
    > Bo co może mieć na myśli kierowca naciskając podczas jazdy przycisk,
    > którym
    > zawsze na postoju gasił silnik?
    >
    > Brzmi prawie jak to co może mieć na myśli pilot naciskający przycisk
    > UCHOD,
    > podczas pracy autopilota w trybie nawigacyjnym, którym zawsze w trybie
    > lądowania mógł włączyć operację automatycznego poderwania samolotu do
    > góry.

    Dla mnie było to mistrzostwo świata, jak o tym czytałem, w przyjmowaniu
    bzdurnych założeń przez projektantów samolotu. Uzależnili działanie funkcji,
    można powiedzieć ewakuacyjnej, od prawidłowego działania ILS-a na lotnisku i
    w samolocie.
    Nie wiem czy to założenie uprościło im projektowanie elektroniki czy był to
    zwykły brak przezorności.
    Kiedyś czytałem o wypadku maszyny "zachodniej" i tam też były podobne
    niekonsekwencje w działaniu elektroniki. To było coś w stylu, że ciągu
    silników nie można było dać po prostu na maksimum, ale najpierw należało
    ciąg zmniejszyć do minimum, wyłączyć autopilota, i dopiero pchnąć na
    maksimum.

    >
    >>>> Nie dowiemy się przyczyny, bez przebadania dokładnie tej wersji Lexusa.
    >>>
    >>> A wtedy pewnie się okaże, że pedał się zablokował i kierownik
    >>> spanikował.
    >>
    >> Dywanik się przesunął?
    >
    > No to jest chyba mimo wszystko najczęstsza przyczyna tych samochodów co to
    > się wymykają spod kontroli.

    Z opowiadań rodziny i znajomych słyszałem jeszcze o przypadkach utraty
    panowania nad pojazdem w przypadku ugrzęźnięcia nogi obutej w gumowce
    pomiędzy pedałami w maluchu oraz o próbie prowadzenia Skody 100 bez fotela
    kierowcy, siedząc tylko na skrzynce po jabłkach.

    > Dawno dawno temu ludzie przekręcali kluczyk i silnik gasł, ale komuś
    > przeszkadzało.

    Kluczyk? Fuj! Jakie to nienowoczesne!

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: