eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamoczynne przyspieszanieRe: samoczynne przyspieszanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: samoczynne przyspieszanie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <nju176h847se$.dlg@myjk.org> <n3joj9$8oj$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <565f3a88$0$22841$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <56602f20$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    <siaod66sqfrb.vsv9mf82smfu$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    Date: Sat, 5 Dec 2015 18:17:42 +0100
    Message-ID: <1ikt77wj6yd9$.1m5uiox3akw4t.dlg@40tude.net>
    Lines: 26
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1449335866 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 650 89.77.179.152:1137
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573452
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 05 Dec 2015 17:38:52 +0100, Marek napisał(a):

    > On Sat, 5 Dec 2015 15:19:47 +0100, Tomasz Pyra
    > <h...@s...spam.spam> wrote:
    >> Mniej groźne urządzenia wyposaża się w proste i działąjące
    > natychmiast
    >> wyłączniki awaryjne, a samochody nie wiadomo dlaczego jakoś się
    > wymknęły.
    >
    > No wiesz, szybkie przypadkowe zgaszenie silnika to konsekwencje
    > wyłączenia wspomagania, dla drobnej dziewczyny przy 150 km/h w
    > ciężkim pojeździe może to być zaskoczenie nagły "brak" reakcji na
    > hamowanie i drewniana kierownica.

    Masz oczywiście rację że byłoby to niewskazane i dlatego jak wyłączy się
    silnik, to ani kierownica nie drewnieje, ani hamulce nie przestają reagować
    :)
    Tu nie chodzi nawet o przypadkowe wyłączenie, a o to co się stanie jak się
    np. skończy paliwo czy nastąpi jakaś awaria.

    Wspomaganie kierownicy przy prędkościach wyższych niż parkingowe daje
    bardzo niewiele (i zazwyczaj w ogóle nie działa), a pneumatyczne
    wspomaganie hamulców również będzie działać po zgaszeniu silnika -
    podciśnienie będzie dostarczane tak długo jak silnik będzie się obracał (a
    nawet zgaszony będzie), a nawet jak nie to zmagazynowane podciśnienie
    wystarczy na 2-3 naciśnięcia hamulca.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: