    Date: Wed, 27 Oct 2010 00:26:25 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochody - które lepsze do naprawy?

    W dniu 2010-10-26 21:44, Czarek Daniluk pisze:

    > Rezystor idziesz do Bomisu i kupujesz ... tylko trzeba wiedzieć ile omów
    > miał stary i na jaką moc.
    > Wszystko jest do zrobienia, tylko nie każdy ma zacięcie/chęć/czas żeby
    > kombinować, a mnie drażni że dla dupereli muszę cały podzespół
    > wymieniać, to i kombinuję :)

    Można i kombinować, tylko zazwyczaj opłacalne to jest jak sam sobie
    kombinujesz w wolnym czasie.

    Bo jeżeli chciałbyś to kombinowanie uprawiać w ramach czasu pracy, lub
    zapłacić specjaliście stawkę za odpowiednią ilość godzin potrzebnych na
    kombinowanie, to nagle ceny nowych podzespołów robią się zadziwiająco
    rozsądne.

    To tego wśród klientów warsztatów panuje przekonanie że takie
    kombinowanie to drut i lipa. A nowe to nowe. Najlepiej jeszcze
    "oryginał" z ASO. Choćby dokładnie miał to być kawałek drutu nawinięty
    na kawałek ceramiki.