  • Data: 2021-01-18 07:45:28
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-01-2021 o 23:24, J.F. pisze:

    > No fakt - ksiazke mozna poczytac, notowania akcji sprawdzic :-)

    Psa wyprowdzić, na specer iść, zaplanować ładowanie gdzieś w mieście i
    sobie pozwiedzać, kimnąć się, iść sobie na maszę - różne rzeczy ludzie
    robią w godzinę.

    > ... w spaliniaku na autostradzie :-P

    Również.
    Chyba że na niej bywasz palcem po mapie.
    O wyścigach tirów na A4 słyszał?

    Bardziej zaszkodzi on średniej przy prędkości przelotowej 150, niż 90. ;-)

    > To jak dlugie te ladowania - zakladajac, ze co 250km ?

    Zależy jakim autem.
    Zresztą już pisałem.

    > Ale to 3 minuty,

    No nie, cef potrzbuje 20 minut żeby na stację zjechać, a to jeszcze się
    trzeba zatrzymać.
    3 minuty to będziesz szybę myć, a gdzie reszta postoju, zapłacenie za
    paliwo, toaleta?

    > No, jest ryzyko ... ale obsluga to raczej ogarnia i 5 minut przekroczyc
    > nie powinno ...

    Następnym razem weź stoper i puść go w momencie kiedy puszczasz gaz
    przed zjazdem, a zatrzymaj jak wrócisz na autostradę po tankowaniu.
    Potem pogadamy.
    Bo pojęcie o tym ile co trwa, to masz takie, jak o głośności.

    A ze ślepym o kolorach się nie gada.