-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!
peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-sp
o-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: samochody, energia, wodór
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5...@4...net>
<5ffe2780$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<rtm6ft$uet$1$Cav@news.chmurka.net>
<5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
<5fff5b0e$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
<rtnqqj$kp$4$Cav@news.chmurka.net>
<60005e19$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<rtqdr6$pse$3$Cav@news.chmurka.net>
<6000ceeb$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<rtre59$fjg$1$Cav@news.chmurka.net>
From: nadir <n...@h...org>
Date: Fri, 15 Jan 2021 16:00:49 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.6.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <rtre59$fjg$1$Cav@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 71
Message-ID: <6001ae25$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 95.160.205.124
X-Trace: 1610722853 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 529 95.160.205.124:45895
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3335
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690070
[ ukryj nagłówki ]W dniu 15.01.2021 o 07:53, Cavallino pisze:
> Bo jest najbardziej zbliżonym konkurentem.
Nie jest.
> Nawet nie stałeś nigdy obok niego, prawda?
> Inaczej byś takich bzdur nie pisał.
Clio V - owszem znam z katalogów.
Clio III i IV - jeździłem.
Captur - przymierzałem się, ale mnie nie powalił.
ZOE - znajmy akurat ma i generalnie sobie chwali, poza wyprawami do serwisu.
Fakt, że w ZOE siedzi się wyżej niż w Clio, ale jeżeli chodzi o miejsce
w środku, to do Captura mu daleko.
> Najpierw porównaj wymiary, a potem się rozpisuj.
Zoe.
Długość 4084 mm
Szerokość 1730 mm
Wysokość 1562 mm
Rozstaw osi 2588 mm
Masa własna 1415-1468 kg
Clio V
Długość 4050 mm
Szerokość 1798 mm
Wysokość 1440 mm
Rozstaw osi 2583 mm
Masa własna 980-1090 kg
Captur II
Długość 4230 mm
Szerokość 1800 mm
Wysokość 1593 mm
Rozstaw osi 2630 mm
> Zoe jest prawie identyczne jak Captur, ten pierwszej generacji.
Proponujesz komuś żeby kupił sobie ZOE zamiast Captura, i porównujesz
stare z nowym? Ceny też tak porównywałeś?
> Nowy jest trochę większy, jak każdy nowszy model.
W środku jest dużo więcej miejsca, szczególnie z tyłu, niż w ZOE
> Ale nadal najbardziej zbliżony do Zoe.
No właśnie nie jest.
> To był kontrargument do jescze bardziej ważnego elementu "kamera 360".
No chyba, że tak.
> Jest możliwy, ale byłby drogi, więc się go nie montuje.
> Albo dzieje się tak w baaaardzo drogich modelach.
Webasto/Eberspacher to koszt około 1000-2000zł+montaż.
Jest po prostu zbędny w większości samochodów w naszej strefie
klimatycznej. W Norwegii czy Szwecji to może być nawet standard.
> Podając nieprawdziwe informacje o cenach.
Ceny z dziś.
Zoe, najtańszy 137400zł
Clio V, najtańszy 49900zł, ja przyjąłem jaką tak wersję za około 60000zł
Różnica 77 tysięcy jak nic.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.01.21 16:01 nadir
- 15.01.21 16:08 nadir
- 15.01.21 16:16 Cavallino
- 15.01.21 16:21 Cavallino
- 15.01.21 16:21 nadir
- 15.01.21 16:38 nadir
- 15.01.21 16:58 J.F.
- 15.01.21 17:00 nadir
- 15.01.21 17:08 cef
- 15.01.21 17:11 nadir
- 15.01.21 17:19 J.F.
- 15.01.21 17:29 J.F.
- 15.01.21 17:34 J.F.
- 15.01.21 17:39 J.F.
- 15.01.21 17:43 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody