  • 41. Data: 2010-06-09 10:42:54
    Temat: Re: samochd z usa - V50 [opinie]
    Od: PaPi <...@...3>

    > Mi też przeszkadzają uszkodzone, dymiące olejem, itp. A teraz powiedz na
    > czym polega uszkodzenie samochodu, w którym oddzielna lampka miga na
    > czerwono?

    Na prawde nie dostrzegasz na czym polega problem ?
    W Europie jak cos w samochodzie zapala sie nagle na czerwono = samochod
    hamuje.
    Jadac za samochodem nie zastanawiam sie, ktore z jego swiatel
    odpowiedzialne sa za stop ile reaguje odruchowo - nagle zapalenie
    czerwonego swiatal = facet wcisnal hamulec.

  • 42. Data: 2010-06-09 10:44:39
    Temat: Re: samochód z usa - V50 [opinie]
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Jurand pisze:

    > Użytkownik "mirek" <x...@Q...pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdzaliście, czy sprzedający zapewnia ? ;)

    > Dziwne, no ale różne ludzie mają preferencje.
    >
    > Jurand.

    no tak, szczyt marzeń: dizel i brandzlowanie biegami.

    pozdrawiam
    mario

  • 43. Data: 2010-06-09 10:47:49
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    PaPi pisze:

> [...]
    > odpowiedzialne sa za stop ile reaguje odruchowo - nagle zapalenie
    > czerwonego swiatal = facet wcisnal hamulec.

    No, nie dostrzegam. Jak widzę, że autko miga to znaczy że sygnalizuję
    chęć skrętu/zmiany pasa. Chyba że jest to 20letni Żuk, ale przyznasz że
    mało takich jeździ.
    Większy problem jest jak ktoś jeździ i się "nie zastanawia". Jak ktoś
    hamuje silnikiem i nic mu się nie zapala, to też przerażony nie wiesz o
    co chodzi? A jak ktoś ma zbity klosz i nie widzisz koloru to też masz
    problem?

    pozdrawiam
    mario

  • 44. Data: 2010-06-09 10:49:53
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    MadMan pisze:

    > W samochodach zarejestrowanych w Europie nie ma żadnej lampki migającej
    > na czerwono, oprócz ewentualnie tych na desce rozdzielczej.

    no ale nie odpowiedziałeś wciąż, na czym polega USZKODZENIE. :-P
    To że nie ma, to nie powód by żyć z klapkami na oczach. Mogłeś tego nie
    wiedzieć, nie ma się czego wstydzić, a od dzisiaj już wiesz, że w USA
    mają czerwone kierunki. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 45. Data: 2010-06-09 10:54:54
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 09 Jun 2010 10:49:53 +0200, Mario napisał(a):

> [...]
    > To że nie ma, to nie powód by żyć z klapkami na oczach. Mogłeś tego nie
    > wiedzieć, nie ma się czego wstydzić, a od dzisiaj już wiesz, że w USA

    Rzeczywiście, nie wiedziałem że USA leży w Europie. Przepraszam za moją
    niewiedzę, idę się dokształcić.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 46. Data: 2010-06-09 10:55:32
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 09 Jun 2010 10:47:49 +0200, Mario napisał(a):

    > A jak ktoś ma zbity klosz i nie widzisz koloru to też masz
    > problem?

    Tak.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 47. Data: 2010-06-09 11:25:32
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Jurand wrote:

    > Dziwne, no ale różne ludzie mają preferencje.

    I dobrze, bo teraz każdy dizla kupuje.

    PS. Jak się to z wiekiem zmienia, kiedyś nie wyobrażałem sobie innego auta niż z
    dizlem ;)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 48. Data: 2010-06-09 12:03:05
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Mario pisze:
    > A teraz powiedz na
    > czym polega uszkodzenie samochodu, w którym oddzielna lampka miga na
    > czerwono?

    Przez wiele lat widzisz wokol siebie wylacznie inny kolor
    kierunkowskazow wiec bylo nie bylo sie przyzwyczajasz.

    Mnie kiedys zaskoczyl stary amerykaniec ktoremu kierunkowskaz dzialal
    tak ze migaly mu wszytkie lampki z jednej strony na czerwono - no
    zupelnie nie wiedzialem co chce przez to powiedziec :-)
    A mialem go kolo przedniego kola motocykla plus pewna nadwyzke predkosci.

    Zreszta pomysl jak ktos sobie zamontuje jakas nietypowa tuningowa
    blyskoteke czy to nie moze Cie zmylic i narazic na ryzyko Ciebie i Twoj
    amerykansko mrugajacy pojazd ?

    KJ

  • 49. Data: 2010-06-09 12:05:52
    Od: PaPi <...@...3>

    > No, nie dostrzegam. Jak widzę, że autko miga to znaczy że sygnalizuję
    > chęć skrętu/zmiany pasa.

    Jak nie dostrzegasz to sprobuje jeszcze bardziej lopatologicznie.
    Miganie to SYGNAL - BRAK SYGNALU - SYGNAL - BRAK SYGNALU.
    Czestotliwosc migania kierunkowskazu to okolo 0.5s sygnalu i 0.5s przerwy.

    Przy predkosci 70 km/h, czyli okolo 20 metrow na sekunde, w ciagu 0.5s
    przejezdzasz 10 metrow.
    Aby sie "upewnic" ze to cos miga a nie sygnalizuje nacisniecie hamulca
    potrzebujesz 20 metrow przy tej predkosci.

    Juz rozumiesz na czym polega problem sygnalizowania sygnalem przyjetym w
    Europie jako STOP zamiar skretu ?

    > Jak ktoś
    > hamuje silnikiem i nic mu się nie zapala, to też przerażony nie wiesz o
    > co chodzi?

    Hamujac silnikiem zatrzymasz sie ze 100 km/h na 30 metrach ?
    Bo mowa o zagrozeniu takim hamowaniem...

    > A jak ktoś ma zbity klosz i nie widzisz koloru to też masz
    > problem?

    Jak ktos ma zbity klosz to ma niesprawny pojazd. Tak samo jak ma pojazd
    gdzie kierunkowskazy swieca sie na czerwono.

  • 50. Data: 2010-06-09 12:07:00
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości
    > Jadac za samochodem nie zastanawiam sie, ktore z jego swiatel
    > odpowiedzialne sa za stop ile reaguje odruchowo - nagle zapalenie
    > czerwonego swiatal = facet wcisnal hamulec.

    Jak ktos wlaczy przeciwmgielne, to hamujesz?