-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: samochód z usa - V50 [opinie]
Date: Wed, 9 Jun 2010 18:08:34 -0500
Organization: http://onet.pl
Lines: 95
Message-ID: <h...@p...onet.pl>
References: <hum0fg$1lq9$1@news2.ipartners.pl> <h...@p...onet.pl>
<4c0e934f$0$2592$65785112@news.neostrada.pl>
<h...@p...onet.pl>
<a...@i...googlegroups.com>
<h...@p...onet.pl>
<4c0fe3da$0$19175$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: adsl-76-217-96-243.dsl.emhril.sbcglobal.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1276124979 556 76.217.96.243 (9 Jun 2010 23:09:39 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Jun 2010 23:09:39 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <4c0fe3da$0$19175$65785112@news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2287343
[ ukryj nagłówki ]"Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote in message
news:4c0fe3da$0$19175$65785112@news.neostrada.pl...
>
> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
> news:hunnh9.55g.0@poczta.onet.pl...
>> "Przemek V" <p...@g...com> wrote in message
>> news:abce9f18-29cd-47bd-85b2-4d19e1a4d9d9@i28g2000yq
a.googlegroups.com...
>>> Opiszę ci sytuację. Dwupasmówka. Jadę lewym pasem. Wyprzedzam dorobek
>>> życia jakiegoś greenpointowego zrywacza azbestu leczącego swojego raka
>>> płuc w publicznej służbie zdrowia. Zbliżam się do niego, patrzę przed
>>> siebie + na wyprzedzanego. Z racji pozycji głównie rejestruję jego
>>> lewą stronę. Gdy jestem już bardzo blisko widzę, że zapala się u niego
>>> lewy stop. Normalka - facet przyhamowuje, może będzie się gdzieś
>>> zatrzymywał, łotewer. Tyle, że ten palant właśnie wbił też kierunek,
>>> oczywiście w ostatniej chwili i pakuje się mnie przed maskę.
>>
>> No ale jakie ma to znaczenie czy gość hamuje czy przygotowuje się
>> do zmiany pasa czy skrętu?? Tak czy inaczej nie możesz go wyprzedzać.
>> Zresztą jeśli miga lewym migaczem to być może on omijał jakąś
>> przeszkodę której nie widziałeś bo Ci ją zasłonił...
>> Na jedno wychodzi - jakiekolwiek światło zapalone na jego tyłku
>> powinno natychmiast przekreślić Twój manewr wyprzedzania go
>> aż do czasu ustalenia sytuacji...
>
> Przeczytałeś co napisałem? Dwa pasy. Ty na lewym. Facet z prawego wbija
> kierunek i wyjeżdża ci przed nos. Dajesz po hamplach i póki ABS nie
> terkocze to dzień jak co dzień na królowej polskich szos wybudowanej potem
> i krwią żołnierzy ludowego wojska polskiego. To czy zamrygał na żółto czy
> na czerwono to może być 1 sekunda, która zaważy na tym czy się w niego
> wpakujesz czy nie
Dziwny jesteś... powinieneś tak samo zareagować gdybyś widział
że ktoś przed Tobą na prawym pasie nagle hamuje - przecież nie
widzisz czemu on hamuje - może mu jeleń przed koła wybiegł
i zaraz znajdzie się na kursie zderzenia z Tobą?
>> A czemu ubarwiasz wypowiedź jakimiś epitetami pod adresem
>> innych użytkowników dróg? Co to ten zrywacz azbestu miał znaczyć?
>
> Miał znaczyć, że jeśli ktoś jest kutwa i ściąga furę z kraju za wielką
> wodą to niech wyda te paręset złotych i ją zeuropeizuje. Jeśli jest to
> Chevrolet Bel Air 1957 to odpuszczam - może sobie migać nawet na zielono.
> Jeśli jest to pachnący mułem Passat z Louisiany, z wnęką na tablicę
> wielkości A4 to niech sobie założy lampy od europejczyka
Czyli przekreśliłeś całą swoją argumentację opartą na bezpieczeństwie
i potwierdzasz że zwyczajnie gościowi auta zazdrościsz skoro cały ten
płacz o kolorze migaczy nie przeszkadzałby Ci gdyby to był Chevy
a przeszkadzał Ci tylko w przypadku nowego Passata.
>>> Miałem dwie takie sytuacje. Raz nie byłem pewny czy palant hamuje i
>>> sygnalizuje zamiar skrętu czy tylko hamuje.
>>
>> A jaka to różnica z Twojego punktu widzenia?
>> Równie dobrze mógł mieć żółty kierunkowskaz i zapomnieć go włączyć...
>> Będziesz się tłumaczył że wjechałeś mu w tyłek bo za szybko i za blisko
>> trzymałeś się jego zderzaka aby ocenić prawidłowo sytuację na drodze?
>
> Wtedy on się będzie tłumaczył
Zdaje Ci się. To Ty mu wjechałeś w tyłek. Jak mu udowodnisz że
migacza nie włączył? Jeśli Ty mu w tyłek wjechałeś to Ty jesteś
winny bo nie zachowałeś bezpiecznej odległości/prędkości i nie
zdążyłeś zareagować właściwie w sytuacji niebezpiecznej...
>>> Drugi raz wyglądało jakby
>>> hamował i miał spalony prawy stop a okazało się, że on kierunek
>>> wrzucił i zamierzał zmieniać pas. Gdyby wiadomo które światło było
>>> pomarańczowe w tych autach to za każdym razem reakcja byłaby o ok. 1
>>> sekundę szybsza. Jadąc w Europie nie spodziewasz się, że coś
>>> czerwonego może być kierunkiem. W Stanach wiem czego się
>>> spodziewać więc mi nie przeszkadza.
>>
>> Przesadzasz - poczytaj więcej o zasadzie ograniczonego zaufania...
>> Masz tak jechać aby nie spowodować kraksy nawet gdy drugi kierowca
>> zawali bo nie włączy migacza albo w ostatniej chwili zrobi unik aby nie
>> przywalić w przeszkodę - te Wasze dywagacje na temat bycia zmylonym
>> przez kolor migacza są po prostu śmiesznie dziecinne...
>
> I tak jeżdżę, ze świadomością, że generalnie w ruchu drogowym otoczony
> jestem przez debili i staram się od nich trzymać jak najdalej.
No gdyby tak było to nie przeszkadzaloby Ci kto ma jaki kolor migaczy.
I tak faktycznie jest, co wykazałeś na przykładzie Chevy. Więc po co ta
gadka?
> Jeśli niektórzy z nich są w autach, które mają podstawowe wyposażenie
> sygnalizacyjne inne niż dopuszczone w kraju w którym się poruszam to
> generuje to dodatkową kompleksowość bo poza zastanawianiem się "wyjedzie
> czy nie wyjedzie" muszę jeszcze dołożyć ileś tam interpretacji syngnałów
> świetlnych, które w tym momencie wyda lub nie.
Mimo to nie przeszkadza Ci to w Chevim ale przeszkadza w Passacie...
OK :-) Już wszystko jasne :-))))
Następne wpisy z tego wątku
- 10.06.10 07:53 Jurand
- 10.06.10 08:18 Katanka
- 10.06.10 08:20 Katanka
- 10.06.10 09:03 Artur 'futrzak' Maśląg
- 10.06.10 10:12 Mirek Ptak
- 10.06.10 10:19 Cavallino
- 10.06.10 13:55 Artur M. Piwko
- 10.06.10 23:19 Pszemol
- 10.06.10 23:20 Pszemol
- 10.06.10 23:29 Pszemol
- 10.06.10 23:28 Pszemol
- 10.06.10 23:26 Pszemol
- 10.06.10 23:38 Lewis
- 11.06.10 00:31 Przemek V
- 11.06.10 00:56 Pan Piskorz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=